Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

plynulý prechod

andreewp
2011-08-11 12:17:06+02
Zdravím, potreboval by som poradiť ako správne nastaviť hodnoty prípadne spracovať prechod, skúšal som ihdr techniku podľa tut. na nete ale stále sa mi nedarilo správne spraviť aby ten prechod bol plynulý pričom som vybral a následne odstránil vrchnú časť nad kopcami
thnks za rady (http://imageshack.us/f/193/prechod.jpg/)
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-08-11 13:00:24+02
Je to vysia skola prace s vrstvami, maskami, stetcami... Proste to chce na sebe pracovat. Jednoduchy navod na to nejestvuje. Ku kazdej fotke treba pristupovat individualne a menit postup. Vela z nas by ti vedelo ukazat (nie napisat na fore) ako tuto fotku upravit. Ale na inej fotke by si to aj tak nevedel zopakovat, pretoze na nej treba postup pozmenit.
 
andreewp
2011-08-11 18:18:15+02
dik za radu
 
kecal
2011-08-11 18:37:34+02
toto je cesta do pekla - odselektovávať pozadie pri krajinke .. iste, ide to ak fotíš "čistý" horizont, ale skús si to na horizonte prerastenom poriadne vetvami stromov ..

uč sa robiť fotky bez takýchto opičín, ďalej zájdeš ...
 
wayne
2011-08-11 20:12:32+02
popisat to neviem ale myslim ze by sa s tym dalo pohnut... aj ked ja by som napriklad si zvolil quick mask (q) a vyfarbil horizont, nastavil jemnost prechodu (feather), a pripol ju na zduplikovanu vrstvu pozadia, spolu s dalsimi vsrtvami uprav (krivky, (levels neviem ako je po sk/cz)) ..

odporucam poobzerat sa po tutorialoch z vyukovej stranky lynda.com. tam su skutocne silne nazorne ukazky co ako robit.
 
andreewp
2011-08-12 10:56:54+02
príspevok od: wayne
popisat to neviem ale myslim ze by sa s tym dalo pohnut... aj ked ja by som napriklad si zvolil quick mask (q) a vyfarbil horizont, nastavil jemnost prechodu (feather), a pripol ju na zduplikovanu vrstvu pozadia, spolu s dalsimi vsrtvami uprav (krivky, (levels neviem ako je po sk/cz)) ..