Hore
Fórum » Spracovanie fotografie
 

ZONER - ako na vyhladenie pleti ?

landov
landov 2011-08-20 08:06:56+02
Zdravim, vie poradit niekto s uzivatelov Zoneru (pouzivam ZPS 13), ako na vyhladenie pleti (nemam na mysli zehlenie) ? Zatial vsetko, co som hladal, tak sa tykalo Adobe PS...ale zoner ani tuk. Vopred dik za kazde nakopnutie.
 
zuzu_lienka
2012-10-29 14:15:47+01
Chcem sa opýtať aký program je dobrý na úpravu fotografie?S rôznymi efektami a jednoduchou úpravou čo poviete na Photoshop Elements 8?
 
PrakticaL
2012-10-29 14:20:50+01
pobavili ste ma "o zakupovaní originálneho softu" ... ja som študent na našej škole využivame take programy (väčšinou vektrorové) Rhino, Adobe Illustrator, Photoshop. A teraz si predstavte príde pedagóg a povie "musite mať povine každý tieto programy inač budete mať každú hodinu za 5 bodov". Takýmto sposobom by som nikdy v živote nezmaturoval a ani sa nedostal do dalšieho ročníka. A neobhajujte to nejakým pirátstvom - skúšal som to aj ja na škole aj som sa hádal s profákmi že to nie je možné aby sme takto každý mali origoš soft , oni na to že ani to nechceme stiahnite si z netu, však aj školské počitače maju neoriginálne softy. Študentské verzie ?! pche ! V podstate oklieštený program. Ked si predstavíte
že celá škola (300 žiakov) používa nelegálny soft tak je to iný hardcore keby prišla nejaká kontrola a pýtala sa na pôvod programov.

A laskavo tu nedavajte príklady typu "určitá etnická skupina robí niečo podobné"
takže ja kradnem z ulice bronzové plastiky, zábradlie a iný kov pretože používam priátsky soft?
- aj ja si kupujem originálne cdčka s hudbou s hrami, takisto mam problém že som vášnivy zberatel foto techniky a že tam putujú peniaze ale to je predsa niečo hmotné (fotoaparat) ako nejaký program ktorý je v podstate 0 a 1.

Varovanie: všetko mnou napísane je len pocit jednotlivca a jeho názor, nemusíte to vnímať vážne
 
juve16
2012-10-29 14:25:20+01
príspevok od: blahoslav J B Art