Hore
Fórum » Apple/Mac OS
 

Lightroom z win do Mac

tomas.hlavco
2012-07-09 20:38:20+02
Ahojte,
Zajtra mi pride Macbook a moj stolny PC s Windowsom pojde na ine ucely. Mam vsak na nom Lightroom 4, bude sa dat nainstalovat aj na macbook? alebo nejake rady ako sa ho zbavit na windows PC a preniest ho do Mac-u? Som laik, bude to moj prvy Mac, budem rad za kazdu radu. Dakujem.
 
inkubbus
2012-07-09 20:42:53+02
nie nepôjde to. pre mac je zvlášť inštalačka. možno maximálne vyexportovať katalóg s fotkami. to znamená prekopírovať priečinky s fotkami + lightroom katalóg. ale aj tak neviem či to bude fungovať, neskúšal som.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-07-09 20:44:09+02
1. LR sa da nainstalovat na MAC z instalaciek, ktore su na www.adobe.com v sekci Download. Musis si pozriet licencne podmienky, ci mozes mat LR na viacerych pocitacoch za jeden poplatok. Ak ano, mozes pouzit seriove cislo, ktore mas.
2. Katalogy su pre MAc aj Win kompatibilne, takze ich mozes prenasat pomocou eportu do katalogu a aimportu katalogu.
 
tomas.hlavco
2012-07-09 20:48:47+02
mam normalne krabicovu verziu LR4 na ktorej je napisane WINDOWS/MAC OS, tak zajtra to skusim a uvidim.
 
stano.stano
2012-07-09 20:57:00+02
Mne stacilo cez externy disk skopirovat celu kniznicu + adresar kde su foto a potom z LR otvorit katalog a obnovit odkazy na priecinok s fotkami.
 
Daniel.U
2012-07-09 21:06:41+02
urcite ma toto Adobe domyslene. Niesi prvy clovek na svete, co presiel z PC na MAC. Akurat ta migracia bude asi dlho trvat ked mas gigabajty fotiek
 
tomas.hlavco
2012-07-09 21:17:52+02
príspevok od: Daniel.U
urcite ma toto Adobe domyslene. Niesi prvy clovek na svete, co presiel z PC na MAC. Akurat ta migracia bude asi dlho trvat ked mas gigabajty fotiek
asi mas pravdu, fotky mam nastastie vsetky na sietovych diskoch, skor sa bojim ze mi nezobere poduct key ked uz mam raz aktivovane na win, ale asi to ma Adobe vymyslene
 
imajtan
2012-07-09 21:30:22+02
príspevok od: tomas.hlavco