Hore
Fórum » Počítačové vybavenie
 

Monitor na úpravu fotiek

anubi
2011-08-03 14:58:10+02
Ahojte, som fotograf amatér a potreboval by som poradiť ohľadom monitora na úpravu fotiek. Ide mi o čo najvernejšie zobrazenie farieb, fotím do RAW, fotky upravujem v programe Capture NX2 a následne ich prevádzam do JPG. Nemám naň veľa peňazí, jeho cena by mala byť tak do 250 - 300 EUR. Viem, že za tie peniaze to nebude nejaký špičkový monitor, ale tak by som chcel nejaký, ktorý je najlepší v danej cenovej hladine a ktorý by stačil mojim potrebám.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-08-03 15:08:13+02
príspevok od: anubi
Ahojte, som fotograf amatér a potreboval by som poradiť ohľadom monitora na úpravu fotiek. Ide mi o čo najvernejšie zobrazenie farieb, fotím do RAW, fotky upravujem v programe Capture NX2 a následne ich prevádzam do JPG. Nemám naň veľa peňazí, jeho cena by mala byť tak do 250 - 300 EUR. Viem, že za tie peniaze to nebude nejaký špičkový monitor, ale tak by som chcel nejaký, ktorý je najlepší v danej cenovej hladine a ktorý by stačil mojim potrebám.
Vyber si nieco z tohoto: shop.ephoto.sk/katalog/monitory/basic/20-23inch.html

V nasom eshope mame aj lacne monitory, ale vzdy musia splnat hlavnu podmienku: kvalitny panel vhodny pre spracovanie foto a video.
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2011-08-03 18:15:43+02
príspevok od: anubi
Ahojte, som fotograf amatér a potreboval by som poradiť ohľadom monitora na úpravu fotiek. Ide mi o čo najvernejšie zobrazenie farieb, fotím do RAW, fotky upravujem v programe Capture NX2 a následne ich prevádzam do JPG. Nemám naň veľa peňazí, jeho cena by mala byť tak do 250 - 300 EUR. Viem, že za tie peniaze to nebude nejaký špičkový monitor, ale tak by som chcel nejaký, ktorý je najlepší v danej cenovej hladine a ktorý by stačil mojim potrebám.