Zdravím chlapci, i baby sakra. Mal by som záujem tlačiť fotografie na väčšie rozmery A5 - A4 a chcel by som sa opýtať, či laserová tlačiareň bude dobrá, lebo niekde som čítal, že laser nieje moc dobrý na fotky, ale atrament nechcem, tak čo mám terazky robiť? Ďakujem.
skoc do predajne tlaciarnia nechaj si ukazat fotky. vacsina z nas ti povie, ze laser je o dve triedy pod atrametom a pigmentovkami, ale tebe to mozno stacit bude.
Vždy je zaujímavé sledovať, ako sa objavia úplne rovnaké témy na rôznych portáloch v rovnakom čase. Ako keby si ľudia mysleli, že dostanú rôzne odpovede... Ale k veci - ak vieš ako tlačí laserovka fotky a stačí Ti to, tak si ju kúp. Ak nie, tak jedine atrament. A keďže zvažuješ laserovku, tak v podstate hocijaká okolo 100€. Pokiaľ bude mať viac ako 4 farby, tak to bude len plus. Samozrejme tlačiť na fotopapier, nie na 80g kanclák. Termosublimačka je fajn nápad, ale fakt nie som si istý, či sa robia aj A4 tlačiarne.
Zdravím chlapci, i baby sakra. Mal by som záujem tlačiť fotografie na väčšie rozmery A5 - A4 a chcel by som sa opýtať, či laserová tlačiareň bude dobrá, lebo niekde som čítal, že laser nieje moc dobrý na fotky, ale atrament nechcem, tak čo mám terazky robiť? Ďakujem.
a koľko toho chceš tlačiť, koľko tisícové náklady? či len tak, také to domáce tlačenie "sem tam jedna fotečka"? to si radšej vystriehni akciu vo fotolabe a daj si tam naraz vytlačiť fotky za dlhšie obdobie....
Tak inkubbus má trúe stóry, fakt to urobím asi tak, preto som chcel laserofku, lebo atrament vysychá, ale na tých pár fotiek asi fakt skočím do fotolabu, čo vieš, možno tam bude robiť dáka fajnová buchta a možno sa do nej buchnem a potom budem musieť prejsť zo širokáča na potreťák ojé
haha Cumel provokater. Zase zalozil paradnu temu Po naj objektive, je tu laserova tlaciaren na fotky. S tebou je naozaj sranda chlape. Si ma pobavil, dik. PS: ak by si mal zaujem, predam ti jednu. Lexmark E120. Sice je len cierno-biela, ale zato zrno ma nadherne :-P