Hore
Fórum » Pokec
 

kolko si pýtať za foto-služby

foto11
2011-04-26 12:05:50+02
Ahojte,prosím vás o radu...som mladá fotografka a potrebovala by som od vás poradiť kolko si pýtať za fotenie? mám ísť fotit jazdecké preteky no neviem kolko si za to pýtať aby to nebolo prehnané ale zaroven aby som aj ja niečo s toho mala. Už ma volali aj na svadby no neviem kolko si pýtať.....ako stanoviť dobru cenu pre obe strany?
budem vdačná za každú radu
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-04-26 12:07:36+02
Tak toto bude zaujimave.
 
Cyril
2011-04-26 12:13:11+02
Tazko hovorit, kolko si mas zapytat, ked som nevidel aspon 20-30 Tvojich prac.
To je ako z remeselnikom, ktoreho si objednavam. Najprv si pozrem jeho prace, urobim si prieskum referencii a potom mu poviem, kolko mu za to dam.
Za kvalitku si kazdy rad priplati
 
Martin Brojo
ocenenie redakciou 2011-04-26 12:14:51+02
Tému dávam do obľúbených, som zvedavý čo tu z toho bude.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-04-26 12:22:44+02
Jedna dobre mienena rada: Na zaklade fotografii v tvojom facebook profile odporucam este par rokov fotit bez zarobkovych ambicii. Si len na uplnom zaciatku. Par ostrych a spravne exponovanych fotografii kamaratiek a psa z teba fotografku nespravi. Chce to este vela prace a aj dobru vybavu.
 
foto11
2011-04-26 12:25:42+02
príspevok od: Karol Srnec
Jedna dobre mienena rada: Na zaklade fotografii v tvojom facebook profile odporucam este par rokov fotit bez zarobkovych ambicii. Si len na uplnom zaciatku. Par ostrych a spravne exponovanych fotografii kamaratiek a psa z teba fotografku nespravi. Chce to este vela prace a aj dobru vybavu.
môj facebook profil?? ved som sem žiaden link ani odkaz nedávala....
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-04-26 12:30:00+02
príspevok od: foto11
môj facebook profil?? ved som sem žiaden link ani odkaz nedávala....
Som Velky brat, zistim vsetko Ale nic neprezradzam, je to len medzi nami.
 
foto11
2011-04-26 12:31:35+02
príspevok od: Karol Srnec