Hore
Fórum » Novinky, rumors a zaujímavé odkazy
 

Fotografia Academica 2014

ummagama
ummagama 2014-01-15 00:13:15+01
Ďalšie bienále súťaže Fotografia Academica.
http://fotografiaacademica.zenfolio.com/akosaprihlasit
 
total empty
2014-01-15 20:32:59+01
príspevok od: ummagama
Rad by som sa naozaj dozvedel o nejakej podobnej akcii prosim mozte mi poslat link nejak neviem nic najst.

A este mi nedalo ak si myslite, ze by som cele to mortirium podstupoval len kvoli tomu aby som ziskal nejake fotografie tak sa nedajte vysmiat. Mimochodom je tam napisane, ze fotografie mozu byt pouzite na propagaciu sutaze a nie firiem alebo niecoho ineho. Len aby sme mali jasno o co v tej vete ide.
Aj tu na ephote najdeš reklamy na také súťaže, ale skús si dať napr, digitoto Galanta, to má aj medzinárodnú účasť, alebo klasické AMFO.....je ich spusta aj od Nikon či Canon.Treba hľadať.Kopa sa ich robí v Bratislave......
 
ummagama
2014-01-15 21:22:45+01
Ale ziadna nie je zamerana cisto na slovenskych studentov. A cela platforma ma vacsie ambicie ako byt len sutazou. Nehovoriac o zostave poroty a mentorov sutaze.

Ta Galanta je snad vtim nic proti som z polovice madar ale nedopatral som sa slovenskej stranky zatial budem sa nadalej snazit. AMFO je tema sama o sebe a hlavne ide o sutaz sirokej skupiny fotografov od povedzme 8 po 85 rokov. Nikon a Canon sutaze su tiez vacsinou celosvetove alebo zamerane na siroke spektrum fotografov.

Cielom Fotografie Academicy je najma podporit mladych zacinajucich fotografov v ich snazeni a je mi luto, ze sa ludia do toho navazaju ako by slo o nejaky nekaly biznis alebo nieco podobne.
 
ummagama
2014-01-15 21:23:40+01
príspevok od: Marcel Rebro
asi som zabudol dat smajlika, ze?
Tak potom plati tento moj komentar:
 
total empty
2014-01-16 15:17:38+01
príspevok od: ummagama
Ale ziadna nie je zamerana cisto na slovenskych studentov. A cela platforma ma vacsie ambicie ako byt len sutazou. Nehovoriac o zostave poroty a mentorov sutaze.