Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Vysoka Skola

Luu
Luu 2012-10-24 04:14:09+02
Zdravim vas.

Uz dlhsiu dobu mam v hlave otazku o mojej buducnosti. Rad by som sa stal profesionalnym fotografom. A kedze asi takto o rok uz budem musiet sa rozhodnut na aku skolu pojdem po strednej a zatial nemam vela predstav na aku skolu chcem ist. Viem ze ked chcem byt fotograf nemusim mat vysoku skolu a vysoka skola my nezaruci ze budem dobry fotograf ale aj tak by som chcel na niaku ist. Hlavne preto sa pytam lebo nemam ponatia o fotografickych vysokych skolach. Najradsej by som siel na umelecku aj ked sa obavam ze ma neprimu lebo kreslit dobre neviem mal som asi 4 roky zakladnu umelecku skolu ale asi my to niak neslo a ani nezaujimalo. Vo fotografii som zistil ze mozem tvorit umenie bez toho aby som vedel kreslit. Nechces sa stat umelcom ale chcem byt komercnim fotografom ale stale by som chcel zachovat umelckost fotky. Chcel by som fotit naozaj vsetko a ja neverim ze krajinkar nemoze byt dobry portretovi fotograf. Verim ze vsetko sa da naucit staci trocha telentu a drina. Asi zatial co sa my najviac pozdava je Zlin aj ked neviem co mam chapat pod produktova fotografia? studuje tam niekdo alebo studoval? Potom VSMU ale niekdo my povedal ze to neni bohvie co ale tak neviem to je len jeden nazor. A inak som aj dost samouk, som precital vacsiu cast fotoskoly asi 6 kniziek o fotografii a raz som precital vsetko o technickej stranke o fotaku(aj ked nie vsetko som si zapametal), toeriu ako tak ovladam lenze tazie je to previest na prax a to by som od vysoke skoly hlavne ocakaval prax a pripravu na pracu. Inak teraz som na rok v USA ale asi skola tu nak asi nepripada do uvahy kedze su strasne drahe a testy na stipendium vskole by som nespravil.
 
Luu
2012-10-25 02:30:14+02
príspevok od: hanyman