Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Fotenie prvákov

A-foto
2021-06-03 08:48:47+02
Dobry den. Pisem s prosbou o radu od skusenejsich
Som fotograf amater, fotim vo svojom volnom case. Hoci som uz pofotila aj nejake tie zakazky, vzdy to boli ludia, ktori sa mi ozvali po znamosti atd. Doteraz som neriesila zivnost, ani nic podobne.

Prisla mi vsak ponuka nafotit prvakov v skole, po jednom.
Velmi rada by som vyuzila takuto skvelu prilezitost, avsak nemam ziadne skusenosti - ako to mozno vydokladovat, kolko fotiek sa odovzdava zvacsa tlacenych, v akom formate...
Tak sa na to pytam tu, snad sa najde niekto, kto poradi..
Vopred dakujem za kazdu odpoved
 
close
2021-06-03 09:24:00+02
príspevok od: A-foto
Dobry den. Pisem s prosbou o radu od skusenejsich
Som fotograf amater, fotim vo svojom volnom case. Hoci som uz pofotila aj nejake tie zakazky, vzdy to boli ludia, ktori sa mi ozvali po znamosti atd. Doteraz som neriesila zivnost, ani nic podobne.

Prisla mi vsak ponuka nafotit prvakov v skole, po jednom.
Velmi rada by som vyuzila takuto skvelu prilezitost, avsak nemam ziadne skusenosti - ako to mozno vydokladovat, kolko fotiek sa odovzdava zvacsa tlacenych, v akom formate...
Tak sa na to pytam tu, snad sa najde niekto, kto poradi..
Vopred dakujem za kazdu odpoved
Ahoj, ja ťa skôr nasmerujem niekde kde sa naozaj dostaneš k relevantným ľuďom čo ti o tom vedia veľa porozprávať...skús na Facebooku skupinu FFC (Fotografi fotografom club)
 
Krtko fotografom
2021-06-03 09:38:05+02
príspevok od: close
Ahoj, ja ťa skôr nasmerujem niekde kde sa naozaj dostaneš k relevantným ľuďom čo ti o tom vedia veľa porozprávať...skús na Facebooku skupinu FFC (Fotografi fotografom club)