Hore
Fórum » Vybavenie ateliéru
 

Portretne pozadie

Deska
2020-11-01 19:26:06+01
Chcel by som sa spytat skusenejsich fotografov, ake pozadie pouzivaju pre fotenie portretov. Nechcel by som to na profesionalne pouzitie, skor na domace pokusy, s jednym alebo dvomi bleskami. V ponuke obchodov som videl napr. sedu papierovu rolku, co nevyzerala vobec zle, niekto spominal vinylove pozadia.. Co by ste poradili na fotenie portretu jednej osoby. Vdaka
 
blahoslav J B Art
2020-11-01 21:01:40+01
príspevok od: Deska
Chcel by som sa spytat skusenejsich fotografov, ake pozadie pouzivaju pre fotenie portretov. Nechcel by som to na profesionalne pouzitie, skor na domace pokusy, s jednym alebo dvomi bleskami. V ponuke obchodov som videl napr. sedu papierovu rolku, co nevyzerala vobec zle, niekto spominal vinylove pozadia.. Co by ste poradili na fotenie portretu jednej osoby. Vdaka
ja som viackrat pouzil co-dom-dal pozadie ... tmavy zaves, tmavu stenu ... alebo pouzi papier, ci latku a namaluj si ake chces
https://www.youtube.com/watch?v=teOumdojPx4
 
ISOmaniak
2020-11-01 21:39:38+01
príspevok od: Deska
Chcel by som sa spytat skusenejsich fotografov, ake pozadie pouzivaju pre fotenie portretov. Nechcel by som to na profesionalne pouzitie, skor na domace pokusy, s jednym alebo dvomi bleskami. V ponuke obchodov som videl napr. sedu papierovu rolku, co nevyzerala vobec zle, niekto spominal vinylove pozadia.. Co by ste poradili na fotenie portretu jednej osoby. Vdaka
Kazdemu vyhovuje nieco ine a mozes pouzit hocico, igelit, handru papier stenuzaves... Dost zalezi ako daleko je pozadie od fotenej osoby a ako je to cele nasvietene. Z bieleho pozadia sa da s nasvietenim spravit cierne a opacne. V prilohe na fotografii bolo sito ruzove pozadie...
 
seifi
2020-11-01 21:51:55+01
príspevok od: blahoslav J B Art
ja som viackrat pouzil co-dom-dal pozadie ... tmavy zaves, tmavu stenu ... alebo pouzi papier, ci latku a namaluj si ake chces
https://www.youtube.com/watch?v=teOumdojPx4