Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

ako ste začínali?

Corrine
Corrine 2012-07-22 09:39:18+02
Zdravím všetkých, nevedela som kam zaradiť tému tohto typu, preto prepáčte, ak tým obťažujem tu.
Zaujímalo by ma len, ako ste začínali s fotografiou. Viete, ja som ešte študentka, preto nemám trvalý prísun financií tj. nemôžem si dovoliť zakúpiť fototechniku, s ktorou sa dá samozrejme lepšie pracovať a a narábať. Tým myslím lepší fotoaparát, objektívy a podobne ...
Takisto ma zaujíma, koľkí z vás absolvovali nejaký kurz, alebo sa "učili" na vlastnú päsť
Pekný deň
 
Barny
2012-07-24 12:47:03+02
Ja som tiež študent a momentálne sa učím s nikonom d3100 a kedze brigadu nemam tak techniku sa mi dari nachadzat po lesoch. Naposledy som nasiel polarizacny filter, ktory mi aj sedi na objektiv
 
MarianDLL
2012-07-24 12:55:17+02
Čaute. Ja som úplný začiatočník. Prvý fotoaparát som dostal na narodeniny pred rokom. Bola to Leica M9. Celkom ma to s ňou bavilo, ale kamaráti sa mi smiali, že čo to mám za starú rárohu, a prečo nemám zrkadlovku ako všetci ostatní. Tak som si kúpil nedávno Nikon D800. Dlho sa však u mňa neohrial, lebo sa mi nepáčil ten dizajn a nesedel mi dobre v ruke. Tak som prešiel na stredný formát - Hasselblad.
No a potom ....
.... som sa zobudil.
Prajem pekný deň Ephoťákom.
 
phoenix-9
2012-08-30 18:19:38+02
ahojte. zhruba pred mesiacom alebo menej tu bola 1 téma. a neviem ju nájsť. neviete mi poradiť prosim. rozoberalo sa tam napr. príprava na fotenie. ako sa dopredu dohodnuť ohladom šiat, stretnutie pred fotografovanim , doladit detaily a tak. písal tam jeden člen že raz mu prišlo dievča na fotenie rovno z párty a bol dost nahnevaný na nu boli tam dobré rady
 
Paolo911
2012-08-30 19:02:05+02
ahoj ucil som sa a vlastne stale ucim na vlastnu past, ziadne kurzy, cital som kopu clankov tu na ephoto vo fotoskole a aj inde na nete.. Som tiez student, pred tromi rokmi som kupil olympus e520, mam ho stale, obcas do neho nieco investujem..
 
zofa
2012-08-30 19:09:45+02