Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

produktove foto

franco30
2012-11-17 11:36:32+01
Dobry den Vam prajem. Mam fotoaparat Nikon 3100, zakladny objektiv, potreboval by som nafotit par produktovych fotografii foto v prolohe ako by to malo vyzerat . Som zaciatocnik mozte mi prosim niekto poradit vhodny softbox a nastavenie fotoaparatu ? Velmi pekne dakujem za kazdu radu.
 
KESKOSENI
2012-11-17 12:24:13+01
amaterskemu fotografovaniu sa venujem nejakych 10 rokov,mam za sebou nejake svadobne foto,nejake akcie,fotaku a nastaveniam sa rozumiem,no na produktove foto by som si asi netrufol....
 
karloss
2012-11-17 12:38:00+01
produktove foto je uplne dno profesionalnej fotografie
mas na to casu kolko chces, nic sa nemoze pokazit
ak nemas blesk a ani ho neplanujes kupit, staci lampa, pauzak, vhodne pozadie a stativ
expozicia aj ostrenie do M, clona 8-11, adekvatny cas a uz sa len hrat so svetlom
osobne povazujem aranzovanie produktov za ovela narocnejsiu pracu ako samotne fotenie
 
franco30
2012-11-17 13:15:56+01
dakujem za inforamcie pravdepodobne to bude zaujimave POzadie pouzijem pauzak, ake svetlo by ste pouzili myslim silu svetla. Dakujem
 
karloss
2012-11-17 13:33:08+01
pauzak som myslel na rozptyl svetla
 
franco30
2012-11-17 14:40:36+01
nevies mi poradit co moze byt na danej foto ako pozadie?
 
Emilio
2012-11-17 15:42:39+01
Možno Ti pomôže tento link, je to jednoduchý návod, na prvé pokusy.
http://www.sashe.sk/X.style_Hats/journal/ako-si-vyrobit-fotostan-video-navod
 
franco30
2012-11-17 16:06:14+01
dakujem pekne uz len spravne nastavit fotoaparat ..
 
franco30
2012-11-18 12:59:13+01
Zohnal som si 2 softboxy vyrobil som si fotostan, ako by bolo najlepsie nastavit fotoaparat? Dakujem
 
Cako
ocenenie redakciou 2012-11-18 13:01:35+01
príspevok od: KESKOSENI
amaterskemu fotografovaniu sa venujem nejakych 10 rokov,mam za sebou nejake svadobne foto,nejake akcie,fotaku a nastaveniam sa rozumiem,no na produktove foto by som si asi netrufol....