Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

7D+400mm 5.6 - Doladenie AF

turiecfoto
2013-03-06 21:22:39+01
ahojte majitelia tejto zostavy.. skusali ste uz ladit AF cez microadjust vo fotaku? resp. nie som spokojny s ostrostou fotografii.. pri mnohonasobnom zvacseni su ako keby pohnute.. :/
 
markato1
2013-03-06 21:54:03+01
príspevok od: turiecfoto
ahojte majitelia tejto zostavy.. skusali ste uz ladit AF cez microadjust vo fotaku? resp. nie som spokojny s ostrostou fotografii.. pri mnohonasobnom zvacseni su ako keby pohnute.. :/
skus dat nejake foto na posudenie ak sa da..
len taka uvaha..je to dlhe ohnisko,nieje neostrost sposobena pohybom zostavy?
 
turiecfoto
2013-03-06 21:54:58+01
-RAW
-stativ
-casova spust, dialkova - pri cvaku sa fotaku ani nedotykam
-vsetko vypnute - kontrast, sum, atd, atd, atd
-jeden ostriaci bod
-rychle sekvencne snimanie

rawka (220mb):
turiecfoto.sk/rawka.zip

-skusal som menit micro adjust -5/+10, vysledok som nevedel rozlisit..
-bajonet je mierne volny. je to normalne, ze mi objektiv v tele trosku vykle? (malinko len)
-nejaky domaci test FF/BF urobit neviem, treba mi aspon 8m (podla toho, co som sa docital)
-v servise by mi vedeli nastavit micro adjust pre 400mm 5.6?

dakujem za odpovede
 
bear
- moderator
2013-03-06 21:56:21+01
Dlhe ohnisko na crop treba vediet dobre ustabilizovat a pouzivat. Takto dlhe ohnisko je pre stativ + hlavu za 200-300 EUR vacsinou nad ich moznosti. Mozes pouzit LiveView, alebo predsklopenie zrkadla a kablovu spust, potom by mali byt vysledky OK aj na lacnejsom stative. Doladenie AF mozes spravit podla toho navodu pod ktory si dal tuto istu otazku, ale musis mat stabilny fotak.
 
turiecfoto
2013-03-06 22:13:23+01
príspevok od: bear