Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Ostrenie fotografii

gabriel.cs
2015-08-06 20:01:14+02
Ahojte. Som začiatočník a zrkadlovku(canon eos 700d) som si kúpil kvôli videu ale taktiež aj na fotografovanie. Som rybár a mám taký problém. Ak sa fotím s rybou rybu pekne ostrí no moju tvár už začína rozmazávať. Ak je pozadie rozmazané to je ok ale to že tvár tak to už nie. Fotil som aj na AV aj na plnej Automatike a zrobilo mi to aj tak. Taktiež som skúšal Celoplošné, Pomerové ostrenie. Nejaké rady ako by som mal fotiť takéto foto ?
 
Martin P
2015-08-06 20:11:19+02
príspevok od: gabriel.cs
Ahojte. Som začiatočník a zrkadlovku(canon eos 700d) som si kúpil kvôli videu ale taktiež aj na fotografovanie. Som rybár a mám taký problém. Ak sa fotím s rybou rybu pekne ostrí no moju tvár už začína rozmazávať. Ak je pozadie rozmazané to je ok ale to že tvár tak to už nie. Fotil som aj na AV aj na plnej Automatike a zrobilo mi to aj tak. Taktiež som skúšal Celoplošné, Pomerové ostrenie. Nejaké rady ako by som mal fotiť takéto foto ?
daj vyššiu clonu a nefoť na úplnú automatiku (radšej na P alebo A), ten foťák si to nezaslúži a ty budeš mať lepšie fotky
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2015-08-06 20:12:36+02
príspevok od: gabriel.cs
Ahojte. Som začiatočník a zrkadlovku(canon eos 700d) som si kúpil kvôli videu ale taktiež aj na fotografovanie. Som rybár a mám taký problém. Ak sa fotím s rybou rybu pekne ostrí no moju tvár už začína rozmazávať. Ak je pozadie rozmazané to je ok ale to že tvár tak to už nie. Fotil som aj na AV aj na plnej Automatike a zrobilo mi to aj tak. Taktiež som skúšal Celoplošné, Pomerové ostrenie. Nejaké rady ako by som mal fotiť takéto foto ?
Nauc sa pracovat s hlbkou ostrosti (DOF), alebo to toc radej normalnou kamarou, ma mensi snimac a tym aj vacsiu hlbku ostrosti. Osobne si myslim, ze na taketo fotky je zrkadlovka kontraproduktivna, ak s nou nevies dobre robit. Kompakt alebo dobry fototelefon tu urobi lepsiu sluzbu.
 
Martin P
2015-08-06 20:22:42+02