Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Produktová foto

gerbera
2011-07-11 12:33:51+02
Chcela by som nafotit par fotografii tanierov a krystalu.
Ake mate skusenosti s fotostanmi? Mam trochu obavu, ze sa mi tam nebudu ani trochu lesknut. Alebo by bolo lepsie pouzit fotostol plus dazdnik, prip. softbox?
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-07-11 12:52:18+02
Sklo je najtazsi obor produktovej fotografie spolu s pivom Najlepsim riesenim je specializovany workshop.
 
Marek Janicko
2011-07-11 13:32:20+02
Fotenie skla je hotova veda.
Chces spravit produktovu fotku skla? Tak sa tomu povenujes nejeden vecer, aby si dosihaol uspokojivy vysledok.
Plus problem skla je, ze cast svetla prejde, cast sa pohlti a cas sa odrazi. Takze cele fotenie bude o tom, ako zachytit svetlo. A neviem co pouzivas za osvetlenie, ale na blesk zabudni.
Plus velakrat sa nielen svieti ale pouzivaju sa i odrazne plochy, ktore ti tienuju sklo pod urcitym uhlom.
Inac kristal je aj divoky na odlesky. Niektore plochy pod blbym odleskom budu vyzerat, ako prepalene miesto.

Radsej daj zakazku niekomu, kto sa s tym zaobera a opytaj si nejake sprepitne za dohodenie zakazky. Usetris si nervi.
 
gerbera
2011-07-11 14:35:59+02
vdaka aspon za par rad... Len by som chcela vediet, ze ci mi bude stacit ten fotostan alebo nie.
To nie je na zakazku Chcem to skusit. Ked to ani trochu nepojde, tak asi bude treba ten workshop.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-07-11 14:50:19+02
príspevok od: gerbera
vdaka aspon za par rad... Len by som chcela vediet, ze ci mi bude stacit ten fotostan alebo nie.
To nie je na zakazku Chcem to skusit. Ked to ani trochu nepojde, tak asi bude treba ten workshop.
Fotostan sa hodi skor na fotenie beznych materialov. Sklo sa svieti inak, pracujes tam prakticky len s odleskami.
 
dushki
2011-07-11 14:50:42+02
Jan Pohribný-Kreativní světlo ve fotografii
http://www.martinus.sk/?uItem=106152

 
lacikam
2011-07-12 23:55:57+02
príspevok od: gerbera