Hore
Fórum » Ako fotografovať?
 

Povolenie ?

Michal Z.
2011-10-14 16:50:06+02
Zdravím, som začiatočník tak sa chcem spýtať či je niečo také ako novinárske povolenie na fotografovanie na priestranstvách a podobne,v rámci SR.
Známemu sa stalo ,že keď namiesto pevnej 50-ky vymenil pri fotení na 70-200 f2.8 tak sa pri ňom pristavil nejaký pán a pýtal si povolenie na fotenie.Vymenil dlhší objektív a bol viac nápadný
Čo sa týka povolení tak mám jedno,keď fotím pol. stroje pri práci ale to mám od dotyčnej spoločnosti.
Tak sa chcem spýtať či také niečo existuje a ako sa to vybavuje a prípadne či sa za to platí. ?
Ďakujem.
 
pekelnikivan
2011-10-14 17:01:57+02
podobné témy už tu boli rozoberané a nebudem ti ratiť čo a ako skús pohladat... isto nájdeš a mal si to urobiť skôr než si niečo naťukal
 
Horak Martin
2011-10-14 17:04:28+02
Na verejnosti môžeš fotiť kdekoľvek a kohokoľvek, pokiaľ to nie je výslovne zakázané. (Napríklad je zakázané fotografovať strategické objekty ako vojenské základne, železničné trate atď.
 
Marcel Rebro
2011-10-14 18:49:02+02
príspevok od: Horak Martin
Na verejnosti môžeš fotiť kdekoľvek a kohokoľvek, pokiaľ to nie je výslovne zakázané. (Napríklad je zakázané fotografovať strategické objekty ako vojenské základne, železničné trate atď.
zeleznicne trate mozes fotit ked je na nich kon .... alebo ina modelka
 
javelin
2011-10-14 20:10:11+02
príspevok od: Horak Martin
Na verejnosti môžeš fotiť kdekoľvek a kohokoľvek, pokiaľ to nie je výslovne zakázané. (Napríklad je zakázané fotografovať strategické objekty ako vojenské základne, železničné trate atď.
Popisuješ situáciu pred rokom 1989......
Dnes v demokratickom zriadení si fotím ako chcem...pokial sa nenájde silnejší pes.... )
ako vraví isté porekadlo.....)
 
upir13
- moderator
2011-10-14 22:24:05+02
príspevok od: Michal Z.
Zdravím, som začiatočník tak sa chcem spýtať či je niečo také ako novinárske povolenie na fotografovanie na priestranstvách a podobne,v rámci SR.