Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

Nikon D5100 - začiatočník

Peter_D5100
2012-08-30 09:28:08+02
Dobrý deň. Kúpil som si D5100, som úplný začiatočník, tak preto mám viac otázok na fotografov, ktorí majú skúsenosti.
1. Foťák mi príde zajtra a neviem čo mám robiť ked ho rozbalím.
2. Ak budem kupovať príslušensto hlavne brašňu, mám kúpiť väčšiu aby sa mi tam zmestil v budúcnosti aj väčší objektív?
3. Budem tam mať seťák (18-55) a v budúcnosti chcem kúpiť nejaký lepší objektív (budem fotiť všetko, od prírody až po portréty) - tak aký objektív ?
4. Ak mi príde foťák, netreba tam niečo nastavovať? (nemyslím dátum a čas ) ale niečo viac
+ prosím, poraďte ako najlepšie začínať. Ďakujem
 
volodka22
2012-08-30 09:46:53+02
príspevok od: Peter_D5100
Dobrý deň. Kúpil som si D5100, som úplný začiatočník, tak preto mám viac otázok na fotografov, ktorí majú skúsenosti.
1. Foťák mi príde zajtra a neviem čo mám robiť ked ho rozbalím.
2. Ak budem kupovať príslušensto hlavne brašňu, mám kúpiť väčšiu aby sa mi tam zmestil v budúcnosti aj väčší objektív?
3. Budem tam mať seťák (18-55) a v budúcnosti chcem kúpiť nejaký lepší objektív (budem fotiť všetko, od prírody až po portréty) - tak aký objektív ?
4. Ak mi príde foťák, netreba tam niečo nastavovať? (nemyslím dátum a čas ) ale niečo viac
+ prosím, poraďte ako najlepšie začínať. Ďakujem
mám brašňu Lowepro Nova 160 AW a zmestí sa mi tam 18-55 + 55-300, alebo by sa vopchalo 18-55 + nejake tie dva male objektívy (napr. 40mm/2,8 a 50/1,8)

Dojde ti foťák, skús či funguje,ak hej,tak si prečítaj manual a už len špekuluj a špekuluj, chodiť von do prírody alebo do ulíc...Medzi tým si kúp statív, zrejme zistíš, že bez neho sa niečo nedá tak ľahko odfotiť...Začneš používať Raw, manuálne nastavenia, a úpravy fotiek v kompe
 
Paulus
2012-08-30 09:48:42+02