Hore
Fórum » Digitálne zrkadlovky
 

D750 s 480000 cvakmi

Nameless
2020-01-05 23:49:26+01
Nazdar. Ma cenu kupovat D750 s 480000 cvakmi. Cena je totiz velmi lakava - 280e. Uzavierka pravdepodobne uz vela nevydrzi (uz toto je uctihodne cislo) ale aj s pripadnym servisovanim sa nedostanem ani na uroven beznych bazarovych D750 s menej cvakmi. Ma niekto skusenost s tak ojazdenym telom? Aka je cena za vymenu uzavierky u D750? A su s vymenou uzavierky spojene dake dalsie rizika?
Nie som fotograf, nezivym sa tym a ani nebudem a znalosti mam obmedzene. Otazky kladiem po neuspesnom pokuse si odpovede vygooglit. Dakujem za pochopenie.
 
landov
2020-01-06 07:20:03+01
Novy D750 sa da kupit uz za 955€, cize vyhodit 280€ von oknom za taky fotak pred koncom zivota je nezmysel.
 
Tibor78
2020-01-06 07:50:32+01
Treba si uvedomit, ze sa neopotrebovavala iba cisto uzavierka, napr.aj samotna spust sa uz moze pokazit, co su potom dalsie servisne naklady...
 
francesco
2020-01-06 08:48:41+01
Podla toho co pises zrejme taky fotak ani nevyuzijes. Nema vyznam kupit nieco co mechcem lebo je to lacne, hlavne u tiel, u objektivov je to trochu ine.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2020-01-06 09:43:06+01
V tomto ti nikto neporadi. Fotak moze vydrzat milion a moze sa pokazit po par zaberoch.
 
fatality
2020-01-06 10:50:10+01
príspevok od: Nameless
Nazdar. Ma cenu kupovat D750 s 480000 cvakmi. Cena je totiz velmi lakava - 280e. Uzavierka pravdepodobne uz vela nevydrzi (uz toto je uctihodne cislo) ale aj s pripadnym servisovanim sa nedostanem ani na uroven beznych bazarovych D750 s menej cvakmi. Ma niekto skusenost s tak ojazdenym telom? Aka je cena za vymenu uzavierky u D750? A su s vymenou uzavierky spojene dake dalsie rizika?
Nie som fotograf, nezivym sa tym a ani nebudem a znalosti mam obmedzene. Otazky kladiem po neuspesnom pokuse si odpovede vygooglit. Dakujem za pochopenie.
ak ma nieco polmiliona cvakov,nebude opotrebovana len zavierka..
 
seifi
2020-01-06 12:11:00+01