Fórum » Digitálne zrkadlovky

Olympus E-450

cserba1
2011-03-03 21:06:02+01
Zdravim Vsetkych,
som velmi amater vo fotografovanie, ale na zajtra som dostal vaznu ulohu.Mam odfoti moju priatelku so fotoaparatom Olympus E-450, dostal s k tomu 2 objektivi: 14-42mm a 40-150mm. Bol by som velmi rad, keby ste mi napisali, ako vlastne mam fotit, aby s tymto fotoaparatom boli najkrajsie fotky. Co vlastne mam ako nastavit v nastaveniach v MENU. Dakujem za Vase cenne odpovede.
S pozdravom!

P.S.: A ked uz ajtak, tak som zalozil novu temu s nazvom Olumpus E-450 cize vsetkych tu srdecne vitam.

Martin P
2011-03-03 21:08:33+01
Milan Balis alias kozmonaut je spat hurrraaaa bude zababa

Martin P
2011-03-03 21:09:10+01
zabava

cserba1
2011-03-03 21:10:23+01
Ani nie, neviem o com je teraz rec Fakt by som potreboval poradit

fr0d0
2011-03-03 21:17:20+01
totok by som prirovnal situaciii kedy by si chcel naučiť psa mňaukať... len take jednoduche to nieje... skus si prejst sekciu škola... a tam prides na mnoho odpovedi na tvoje otazky... je zbytocne, aby niekto furt zakladal zakazdym temu len kvoly sebe... su tu podrobne rozpracovane navody a postupy od skusenych fotografov, ktore ti urcite poradia, ale ako odfotit priatelku s tym ktorym objektivom a fotakom... to musis skusat sam... ale skus asi ten druhy objektiv

cserba1
2011-03-03 21:20:24+01
Aha cize 40-150 mm. Len kvoli tomu som to zalozil aby vsetcia ktory maju tuto znacku oboznamili nas s ich skusenostami. Hladal som na tejto stranke info o tejto znacke, ale len mensiu recenziu som nasiel. Kvoli tomu som sa tu odvazil napisat. Ale pohladam dalej potom info na stranke.
Tak potom mozete zmazat tuto sekciu.

Marcel Rebro
2011-03-03 21:20:25+01
Ak si nerobis prdel tak (portret) :
- nasad ten 14-150
- toc kolieckom na objektive dolava az kym nebude objektiv uplne vysunuty
- koliecko s pismenkami vpravo hore natoc na A
- zamier na priatelku a ustupuj do zadu kym nebude mat hlavu v hladaciku