Hore
Fórum » Návrhy a pripomienky
 

Chyba ci vylepsenie?

Jozef Krajčo
Jozef Krajčo externý redaktor 2008-10-03 08:57:56+02
Tak nejak od vcera som si vsimol ze zmizlo meno autora pod fotografiou.. Tak som myslel ze je to tolko debatovana zmena. No ked som pozrel nad fotografiu tak sa pri kazdej nachadza link k fotografii kde sa da vycitat aj autor, tak potom mi unika pointa skrytia autora.. :) NAPR. užívateľská sekcia » foto galéria » AUTOR FOTOGARFIE » galéria autora » MENO FOTOGRAFIE
 
ONEHALF
2008-11-06 18:56:25+01
príspevok od:
Ja som mal k fotke 3 komenty a uz mam len dva co sa deje ???Stracaju sa mi komentare.
Som na tom podobne... Mam mesiac staru fotku kde bolo 52 komentov, teraz je tam len 30... 22je fuc... : )
 
admin
redakcia ephoto.sk 2008-11-06 20:15:13+01
príspevok od: sunajn
Admin promptne reaguje na môj návrh, alebo sa hraje?! Alebo zneužíva verejný portál...?!?!?!?!
NA co by som ho zneuzival? K zmene sme pristupili preto, že:
Mnozili sa komenty, ktore boli len prazdne, kedze obsahovali len body a nie komenty (co v podstate nie je koment). A znova bolo aj mnozstvo otazok, preco su prazdne okienka pod fotkami :) Pri skrytí hodnotenia to naozaj posobilo cudne. Preto sme pristupili k tomu, ze body sa pripocitavaju k fotke (nakoniec po ohodnoteni fotky sa info o tom zobrazuje v okne pre pridanie komentára). Komentare su teraz naozaj len slovne komentare. Je to zvlastne, ale v ankete hlasovalo 80% uzivatelov, ze je za anonymne hodnotenie a teraz nam zase mnohi vypisuju, ze to nie je dobre. :)
Co sa tyka komentov, teraz to preverujeme. Takze pracujeme na tom a nezneuzivame vlastny portal :)
 
sankiakis
ocenenie redakciou 2008-11-06 20:31:44+01
Takze z mojich fotiek zmizli komenty ktore obsahovali len body a tiez aj moje?
 
sunajn
2008-11-06 20:59:02+01
príspevok od: admin
NA co by som ho zneuzival? K zmene sme pristupili preto, že: