Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Výber fotoaparátu

denisas
denisas 2009-07-17 12:38:07+02
Dobrý deň, som tu nová a ani poriadne neviem, kam mám zaradiť túto moju tému. Ale snáď som ju zaradila dobre :-) Teraz k veci: Doteraz som fotila starým kompaktom Kodakom EasyShare DX6340 (fotila som intenzívne 6 rokov, nebolo to také fotenie na sviatky, príležitosti). Rozhodujem sa medzi zrkadlovkou a ultrazoomom. Vo fotení zrkadlovkou som však úplny amatér. Na jednej strane ma to láka, učiť sa nové veci, na druhej sa toho ale aj trošku obávam. Čo teda od foťáka očakávam, je: - na prvom mieste zakladám na ostrosti a jasnosti fotiek (jednoducho, aby boli na prvý pohľad pekné aj bez úpravy v PC), - aby foťák zvládal fotenie v pohybe, - fotenie na blízku vzdialenosť, makro (napr. zachytenie drobného hmyzu), - fotenie za tmy, za šera, v interiéri (s čo najmenšou šumivosťou obrazu), - zaostrovanie objektu. Väčšinou chcem fotiť prírodu, krajinky, zvieratá. Samozrejmosťou je, že ho budem vláčiť všade so sebou. Takže ten záber fotiek je veľmi široký pojem. A ešte som sa chcela spýtať, či je pri foťákoch aj nejaká funkcia ako odolnosť voči vlhkosti? Lebo, ako som písala, foťák stále berem sebou - či už idem do jaskyne, alebo k moru. Zaujali ma aj ultrazoomy. Zvládol by tieto moje požiadavky splniť aj taký UZ?
 
javelin
2009-07-17 17:46:05+02
príspevok od: dodo_bb