Ahojte, patrím k užívateľom, ktorých zasiahla nemilá správa:
http://nikoneurope-cz.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/44571/c/241/r_id/127676
Fotoaparát som kupoval cez internet. Chcem sa teda opýtať ako mám postupovať pri uplatnení si reklamácie. A teda ešte otázka, nenašiel som na Slovensku autorizovaný servis na Nikon. TO je SR vážne na tom tak zle?
autorizovany servis je www.prolaika.sk a ak mas riadne vypisanu zaruku world warranty tak ti to spravia, popripade sa informuj na technickom stredisku: www.nikon.cz, tam je priamo linka
autorizovany servis je www.prolaika.sk a ak mas riadne vypisanu zaruku world warranty tak ti to spravia, popripade sa informuj na technickom stredisku: www.nikon.cz, tam je priamo linka
ProLaika nikdy nebola servisom pre Nikon, isty cas nudzovo fungovala ako zberne miesto pre prijem oprav. Autorizovany servis je v Prahe, zakazky vybavuje Penta SK. Kontakt je uvedeny na strankach www.nikon.cz
Takže mi neostáva nič iné iba aparát zabaliť a poslať na reklamáciu do čiech?
No to je teda úchvatné. Kedy sa Slovensko dostane aspoň na úroveň napríklad Rumunska...
Nikon D 5000 - Vadný fotoaparát
No to je teda úchvatné. Kedy sa Slovensko dostane aspoň na úroveň napríklad Rumunska...
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom