Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Legalny prijem

mino_9
2010-03-12 23:22:03+01
Ahojte, chcem sa opytat, ak ma volaju fotit na nejaku sukromnu akciu tipu : svadba, stuzkova, sv.prijimanie.... a davaju mi za to peniaze tak treba to nejako papierovo vybavit aby som nemal problemy zo zakonom? Som student na VS takze nemocenke a socialku ci co vsetko treba... odvadaju za mna (neviem ci rodicia alebo stat... to je jedno proste ze mi to netreba platit). Dakujem velmy pekne za UZITOCNE rady. PS: nasiel som nieco take ale je to z pred 4 rokov tak si to chcem touto cestou overit. http://www.profesia.sk/forum-prace/pracovne-vztahy/zivnost/cinnost-fotografa-12207
 
slavmiro
2010-03-12 23:28:54+01
z ruky doruky, fotky za cash, snad nechces pocas studia este behat po uradoch a platit malicherne dane. Vacsina svadobcanov a inych zadavatelov podujati co spominas si vylohami za svadbu a pod. neznizuje danovy zaklad a nepozaduju danovo-uznatelny doklad. Pozaduju dobre fotografie. :)
 
Ronn
2010-03-12 23:33:38+01
To nemusis riesit, pokial si ta objednaju a nechcu fakturu alebo doklad o zaplateni, tak nic priznavat nemusis ;). Nepoviem keby si to robil casto ale raz za cas ta to nemusi trapit, nikto ta za to nahanat nebude ;)
 
Dodo PO
2010-03-13 01:32:26+01
Povinnosť podať daňové priznanie k dani z príjmov FO majú všetci daňovníci, ktorých zdaniteľné príjmy presiahli 2 012,85 EUR. Aj bez ŽL.
 
sparks05
2010-03-13 07:32:31+01
povinost ako povinost, nikto ti nic nezisti pokial nemas ucty ;-)
z ruky do ruky a hotovo
 
immortal20
2010-03-13 08:36:12+01
hej sprav tak ze 50% si vypitaj dopredu lebo mne sa stalo ze som nafotil a nevyplatili mi ... zabil som kopu casu snahy a aj naklady na cestu atd...
odvredy 50% je vzdy zaloha !!!
 
lu_boss
2010-03-13 10:25:48+01
Dodo PO pise mudro.