Zdravim. Nevie niekto kde presne je v Obcianskom zakonniku citovane ze predavajuci ma povinnost vymenit tovar ked sa ta ista chyba opakuje 3krat? Alebo Vase osobne skusenosti v podobmno pripade. Moze to byt tym ze ludia v servise jednoducho odflakli svoju robotu. Totizto aj to sa da dokazovat a sudit sa potom ale ma to vobec zmysel. Hlavne v pripade ze clovek si preberie fotak, vlozi baterku a ono vlastne ziadna zmena k predoslemu stavu.
Zdravim. Nevie niekto kde presne je v Obcianskom zakonniku citovane ze predavajuci ma povinnost vymenit tovar ked sa ta ista chyba opakuje 3krat? Alebo Vase osobne skusenosti v podobmno pripade. Moze to byt tym ze ludia v servise jednoducho odflakli svoju robotu. Totizto aj to sa da dokazovat a sudit sa potom ale ma to vobec zmysel. Hlavne v pripade ze clovek si preberie fotak, vlozi baterku a ono vlastne ziadna zmena k predoslemu stavu.
áno, pokiaľ bol foťák 3x pokazený a servis nedokázal ( nechcel, nevedel, to je jedno ) odstrániť závadu máš nárok na : - výmenu za nový kus ( žiaden repas! ) - vrátenie plnej sumy peňazí
áno, pokiaľ bol foťák 3x pokazený a servis nedokázal ( nechcel, nevedel, to je jedno ) odstrániť závadu máš nárok na : - výmenu za nový kus ( žiaden repas! ) - vrátenie plnej sumy peňazí
záleží čo si vyberieš TY
ja by som ta upresnil, ak sa vyskytne 3x ta ista zavada (myslim ze je to podmienka) Mne tak vratili peniaze za mobilny telefon, ale bola to 3x ta ista zavada a predajca mi povedal ze keby sa pokazilo nieco ine, nie su povinni vratit peniaze
áno, pokiaľ bol foťák 3x pokazený a servis nedokázal ( nechcel, nevedel, to je jedno ) odstrániť závadu máš nárok na : - výmenu za nový kus ( žiaden repas! ) - vrátenie plnej sumy peňazí
záleží čo si vyberieš TY
o tych podmienkach hovori o tom Reklamacny poriadok, da sa vyhladat na webe
o tych podmienkach hovori o tom Reklamacny poriadok, da sa vyhladat na webe
Reklamačný poriadok je iba smernica vydaná samotnou organizáciou väčšinou upravujúca obchodné podmienky ktoré inak nerieši zákon. Reklamačný poriadok nesmie ísť proti obchodnému zákonníku, môže ísť iba v jeho intenciách a jeho účinok je iba po účinok Obchodného zákonníka a súvisiacich predpisov ( v hierarchií je pod )
Preto ma niekedy rozosmeje keď sa opriem o Obchodný zákonník a predavačka mi povie že jej je to jedno, ich reklamačný poriadok je iný ...
Reklamačný poriadok je iba smernica vydaná samotnou organizáciou väčšinou upravujúca obchodné podmienky ktoré inak nerieši zákon. Reklamačný poriadok nesmie ísť proti obchodnému zákonníku, môže ísť iba v jeho intenciách a jeho účinok je iba po účinok Obchodného zákonníka a súvisiacich predpisov ( v hierarchií je pod )
Preto ma niekedy rozosmeje keď sa opriem o Obchodný zákonník a predavačka mi povie že jej je to jedno, ich reklamačný poriadok je iný ...
Myslel som, ze Reklamacny je jeden, kedze vychadza z Obchodneho zakonnika ... asi si myslia, ze ak tam upravia ine podmienky, ktore im kupujuci odsuhlasi, nie je to problem ... mozu hrat na kupujuceho mrtveho chrobaka, ze im podpisal ich vlastny Reklamacny poriaok, je otazne, ci kupujuci ma dost pudu sebazachovy a obrati sa v takom pripade na SOI
ja by som ta upresnil, ak sa vyskytne 3x ta ista zavada (myslim ze je to podmienka) Mne tak vratili peniaze za mobilny telefon, ale bola to 3x ta ista zavada a predajca mi povedal ze keby sa pokazilo nieco ine, nie su povinni vratit peniaze
povedz mi ako vieš čo bolo pokazené keď ti 3x nešiel mobil. Jedno ti je že raz CPU, raz odišiel stabilizátor a raz zhorela ochranná dioda - všetky závady sa prejavia tak že ti telefgón nejde a nefunguje.
Ten prípad či 3x to isté už bolo riešené na súdoch habadejkrát .. Vo všeobecnosti platí to že na zložité a veľké zariadenie ako auto , reklamácie nehnuteľností a podobne sa to uplatňuje, ale každý súd pošle do beznádeje uplatniť to na spotrebku ako je TV a menšiu . Jedna výnimka tu je, a to PC, lebo sa skladá z komponentov, pokiaľ si ho tak kupuješ ( tesco ) . Keď ho kúpiš ako celok máš nárok ho vymeniť po 3 poruchách ( neráta sa software ) .. Ale každý predajca ti vymení / vráti peniaze ak sa ti 3x pokašle notebook , lebo vie že to je jeden celok a nenahádal by sa ak si stojíš za svojim.
povedz mi ako vieš čo bolo pokazené keď ti 3x nešiel mobil. Jedno ti je že raz CPU, raz odišiel stabilizátor a raz zhorela ochranná dioda - všetky závady sa prejavia tak že ti telefgón nejde a nefunguje.
Ten prípad či 3x to isté už bolo riešené na súdoch habadejkrát .. Vo všeobecnosti platí to že na zložité a veľké zariadenie ako auto , reklamácie nehnuteľností a podobne sa to uplatňuje, ale každý súd pošle do beznádeje uplatniť to na spotrebku ako je TV a menšiu . Jedna výnimka tu je, a to PC, lebo sa skladá z komponentov, pokiaľ si ho tak kupuješ ( tesco ) . Keď ho kúpiš ako celok máš nárok ho vymeniť po 3 poruchách ( neráta sa software ) .. Ale každý predajca ti vymení / vráti peniaze ak sa ti 3x pokašle notebook , lebo vie že to je jeden celok a nenahádal by sa ak si stojíš za svojim.
Myslel som, ze Reklamacny je jeden, kedze vychadza z Obchodneho zakonnika ... asi si myslia, ze ak tam upravia ine podmienky, ktore im kupujuci odsuhlasi, nie je to problem ... mozu hrat na kupujuceho mrtveho chrobaka, ze im podpisal ich vlastny Reklamacny poriaok, je otazne, ci kupujuci ma dost pudu sebazachovy a obrati sa v takom pripade na SOI
ani podpisom zákazníka niečoho ako reklamačný poriadok ktorý ide proti zákonu sa predávajúci nemôže zbaviť povinnosti. V tomto prípade ho obchodný zákonník už vopred prehlásil za neplatný ( reklamačný poriadok ) ... Napríklad, ak zákon vraví o tom že ti musia vyriešiť reklamáciu do 30 dní a predávajúci do poriadku uvedie 40, dosiahol jedine to že pred zákonom zneplatnil vlastný reklamačný poriadok a doba je aj tak a napriek podpisu zákazníka 30 dní.
o tych podmienkach hovori o tom Reklamacny poriadok, da sa vyhladat na webe
skor obciansky zakonnik, gro zakona som si uz prestudoval, avsak paragraf o vymene kusu za uplne novy alebo vrateni penazi v pripade 3krat reklamovanej tej istej chyby som tam nenasiel, pravdepobobne bude v niektorej z novelizacii, ktorych je dost a tak radsej keby niekto uz vedel lokaciu ako sa v tom vlastnorucne luskat.
jedno jest, pkiaľ bol mobil 3x pokazený tak že bola podstatne zmenená jeho schopnosť riadne ho používať, prípadne sa nedal používať vôbec, máš nárok na výmenu, alebo vrátenie peňazí. Mobil sa berie ako jedno nedeliteľné zariadenie. Predávajúci môže skúšať ( najmä ak chceš vrátiť prachy ) .. ale len potiaľ, pokiaľ mu ustúpiš .-)
Reklamacia
- výmenu za nový kus ( žiaden repas! )
- vrátenie plnej sumy peňazí
záleží čo si vyberieš TY
- výmenu za nový kus ( žiaden repas! )
- vrátenie plnej sumy peňazí
záleží čo si vyberieš TY
Mne tak vratili peniaze za mobilny telefon, ale bola to 3x ta ista zavada a predajca mi povedal ze keby sa pokazilo nieco ine, nie su povinni vratit peniaze
- výmenu za nový kus ( žiaden repas! )
- vrátenie plnej sumy peňazí
záleží čo si vyberieš TY
Preto ma niekedy rozosmeje keď sa opriem o Obchodný zákonník a predavačka mi povie že jej je to jedno, ich reklamačný poriadok je iný ...
Preto ma niekedy rozosmeje keď sa opriem o Obchodný zákonník a predavačka mi povie že jej je to jedno, ich reklamačný poriadok je iný ...
Mne tak vratili peniaze za mobilny telefon, ale bola to 3x ta ista zavada a predajca mi povedal ze keby sa pokazilo nieco ine, nie su povinni vratit peniaze
Ten prípad či 3x to isté už bolo riešené na súdoch habadejkrát .. Vo všeobecnosti platí to že na zložité a veľké zariadenie ako auto , reklamácie nehnuteľností a podobne sa to uplatňuje, ale každý súd pošle do beznádeje uplatniť to na spotrebku ako je TV a menšiu . Jedna výnimka tu je, a to PC, lebo sa skladá z komponentov, pokiaľ si ho tak kupuješ ( tesco ) . Keď ho kúpiš ako celok máš nárok ho vymeniť po 3 poruchách ( neráta sa software ) .. Ale každý predajca ti vymení / vráti peniaze ak sa ti 3x pokašle notebook , lebo vie že to je jeden celok a nenahádal by sa ak si stojíš za svojim.
Ten prípad či 3x to isté už bolo riešené na súdoch habadejkrát .. Vo všeobecnosti platí to že na zložité a veľké zariadenie ako auto , reklamácie nehnuteľností a podobne sa to uplatňuje, ale každý súd pošle do beznádeje uplatniť to na spotrebku ako je TV a menšiu . Jedna výnimka tu je, a to PC, lebo sa skladá z komponentov, pokiaľ si ho tak kupuješ ( tesco ) . Keď ho kúpiš ako celok máš nárok ho vymeniť po 3 poruchách ( neráta sa software ) .. Ale každý predajca ti vymení / vráti peniaze ak sa ti 3x pokašle notebook , lebo vie že to je jeden celok a nenahádal by sa ak si stojíš za svojim.
Napríklad, ak zákon vraví o tom že ti musia vyriešiť reklamáciu do 30 dní a predávajúci do poriadku uvedie 40, dosiahol jedine to že pred zákonom zneplatnil vlastný reklamačný poriadok a doba je aj tak a napriek podpisu zákazníka 30 dní.
zaregistrujte sa a presvedčte o mnohých z výhod byť členom