Hore
Fórum » Právna poradňa
 

Ako si fotenim privyrobit?

roben
roben 2008-08-07 14:24:36+02
ahojte viete mi povedat ako sa da nejako fotkami co nafotim a podaria sa privyrobit? niekto sa tym aj zivy tak chcem vediet nejake moznosti
 
Ronn
2008-08-24 01:31:07+02
Slavo s tym tvojim PS si ma velmi nepotesil :))) Kvalitne sklo teda bude musiet na mna par mozno desiatok rokov pockat :D
 
cizy
2010-01-16 18:17:00+01
trochu oprasim tuto temu, aj ked s trocha inym zamerom

po 4 a pol roku stalej brigady som zostal po zatvoreni prevadzky bez prijmu a tak si hladam vsetkymi moznymi sposobmi nejaku brigadu v BA (nemusi to mat nic spolocne s fotenim).

ak by niekto o niecom vedel, popr. je sam zamestnavatel tak nech sa ozve v ss.

dakujem
 
Seto
2010-01-16 19:53:28+01
no takych by nas bolo viac a ne len v blave :DDD
 
valec86
2010-02-27 23:23:51+01
ja fotim pre szene1.sk
popritom fotim toho viac. v ociach plno ludi tuna asi niesom fotograf, no pani, kto s vas si fotenim vyrobim na 5d, 40d a Lkove skla ? nikdy sa tym nechcem zivit profesionalne, nato nechodim na vysku, no popri skole je to velmi fajn job. a ties nie najlahsi.
 
2010-02-28 09:29:22+01
Kristepaneboze! ;)
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2010-02-28 09:43:37+01
nechce s ami čítať všetky príspevky ale asi takto:
profesionálny prístup vo všetkých ohľadoch,
spokojní vracajúci sa zákazníci (je jedno či produkty svadba alebo čo)
môže pomôcť aj web na prezentaciu portfolia (aj ked u mna a väčšiny známych funguje skor osobne jednanie u klientov.)

stock photo - ja neviem, ja robím len na objednávku alebo pre seba.
to mám akože zaplatiť modelku vizáž aťas a MOŽNO to niekto kupi? to u mna nefunguje.Rovnako mikrofotobanky.

a treba ratať s tým že vážnejšie peniaze zarobíš možno po roku- dvoch profi fotenia:)
 
milos
2010-02-28 09:46:25+01
Predal ste niekto niekedy niečo cez www.shot.sk?
Mne to tam pripadá ako opustená loď.Alebo cez nejakú inú fotobanku?Funguje vôbec nejaká solídna firma týmto spôsobom?