Fórum » Vyberáme fotoaparát

Fotovýbava pre fotenie vtákov (začiatočník)

toreto-999
2012-10-23 15:04:09+02
Dobrý deň , chcel by som vás poprosiť o radu, rád by som začal s fotografovaním vtáctva, no keďže som len študent ,a ako býva zvykom u študentov ,nemám veľký rozpočet na kúpu ozaj kvalitných fotoaparátov nehovoriac o objektívoch. Skúšal som si niečo vyhľadať , zaujal ma Nikon D3200, tak by som rád spoznal vaše názory a rady .
Vopred ďakujem .

daze
2012-10-23 15:07:31+02
Moze byt, k tomu Tamron SP 70-300/4-5,6 Di VC USD a mozes fotit vtaciky pekne zblizka...

pufko
2012-10-23 15:09:41+02
Na vtákov potrebuješ niečo čo je kludne do 400mm dlhé , kludne aj 500mm , s 200mm (300mm) môžeš na vtákov (ledva) v ZOO
Takýto objektív sa vyrába pre každý systém, na originál mať asi nebudeš jedine na Sigmu a aj to asi jazdenú

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-10-23 15:10:54+02
Končím.

pufko
2012-10-23 15:12:32+02
Ale tak s kludom by si si vystačil D3200 + 18-105 + Sigma 120-400 alebo 150-500, k tomu statív čo to udrží a si vysmiaty (100€)

zmizik
2012-10-23 15:16:51+02
príspevok od: Karol Srnec
Končím.
Uz? Este niee, co budeme teraz citat pri kavicke

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2012-10-23 15:16:56+02
O vybave pre Wildlife pise vo fotoskole Martin Farkas.

KESKOSENI
2012-10-23 15:16:58+02
príspevok od: toreto-999
Dobrý deň , chcel by som vás poprosiť o radu, rád by som začal s fotografovaním vtáctva, no keďže som len študent ,a ako býva zvykom u študentov ,nemám veľký rozpočet na kúpu ozaj kvalitných fotoaparátov nehovoriac o objektívoch. Skúšal som si niečo vyhľadať , zaujal ma Nikon D3200, tak by som rád spoznal vaše názory a rady .
Vopred ďakujem .
fotenie vtákov??

sachmo
2012-10-23 15:29:58+02
O vybave pre Wildlife pise vo fotoskole Martin Farkas.