Zdravím, Tiež mám menšiu dilemu. Chcem prejsť z 550d na full frame. Potreboval by som poradiť, či canon 5d mark ii alebo 6d (prípadne nieco ešte iné v tejto cenovej kategórii ). Nie som žiadny profi fotograf , takže poprosím žiadne odpovede typu podľa toho čo fotíš atď. Som len nadšenec, ktorého začalo baviť fotiť pár rokov dozadu a už má nejaké tie skúsenosti so zrkadlovkou. Takže fotím prevažne prirodu keď idem na prechádzky, dovolenkove foto , nejaký ten interiér , rodinné foto ,sem tam nočnú oblohu a tak. Proste bežné fotenie , žiadna špecializácia, ale chcel by som sa posunúť trocha na vyšší level čo sa týka vybavenia. Za každú jednú odpoveď a reakciu budem nesmierne vďačný
Zdravím, Tiež mám menšiu dilemu. Chcem prejsť z 550d na full frame. Potreboval by som poradiť, či canon 5d mark ii alebo 6d (prípadne nieco ešte iné v tejto cenovej kategórii ). Nie som žiadny profi fotograf , takže poprosím žiadne odpovede typu podľa toho čo fotíš atď. Som len nadšenec, ktorého začalo baviť fotiť pár rokov dozadu a už má nejaké tie skúsenosti so zrkadlovkou. Takže fotím prevažne prirodu keď idem na prechádzky, dovolenkove foto , nejaký ten interiér , rodinné foto ,sem tam nočnú oblohu a tak. Proste bežné fotenie , žiadna špecializácia, ale chcel by som sa posunúť trocha na vyšší level čo sa týka vybavenia. Za každú jednú odpoveď a reakciu budem nesmierne vďačný