Fórum » Vyberáme fotoaparát

Vyber z troch DSLR

uniwerzal
uniwerzal 2012-12-20 23:26:55+01
som zacinajuci fotograf, a chcel by som si kupit nejaku zrkadlovku, berte to tak ze neviem co ocakam, chcel by som sa opytat na nazor

Nikon D5100 + Objektiv 18-55 AF-S DX VR
Canon EOS 600D + objektiv EF-S 18-55mm IS II.
Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm IS II

ktore z tychto troch je lepsie ? mam na vyber z tychto troch, takze prosim neposielte ine napady dakujem a mozte aj dovod vyberu napisat

landov
2012-12-22 16:55:24+01
príspevok od: rasto.tn
Myslím, že najlepší foťák by bol 1100D s tým, že predmetný objektív je ozaj dobrý po všetkých stránkach, ale zázraky netreba od neho očakávať, no musím tiež dodať, že na turistiku, výlety, architektúru, krajinky bude ozaj postačovať a myslím, že sa s ním dajú nafotiť ozaj kvalitné snímky, ale to za predpokladu, že budeš vedieť ako na to. Uvediem príklad - môžeš mať aj najlepší foťák, najlepší objektív, ale ak ideš fotiť krajinu, bez statívu (príp. káblovej spúšte) sa nepohneš. Na začiatok je to výborná zostava, ktorá ťa v ničom nebude obmedzovať a pri porovnaní z lepšími zrkadlovkami je rozdiel v kvalite (obrazovej) relatívne malý.
A noze sa nam zdover, precoze je 1100D najlepsou volbou? Aj ked som Nikon+, tak aj keby som akokolvek vyberal, tak 1100D by bol z tychto troch fotakov daleko posledny o ktorom by som uvazoval !!!

rasto.tn
2012-12-22 17:11:09+01
príspevok od: landov
A noze sa nam zdover, precoze je 1100D najlepsou volbou? Aj ked som Nikon+, tak aj keby som akokolvek vyberal, tak 1100D by bol z tychto troch fotakov daleko posledny o ktorom by som uvazoval !!!