Fórum » Vyberáme fotoaparát

EN menu v zrkadlovke

navaras
2013-01-31 00:03:39+01
Zdravím Vás,

Chcel by som sa sa Vás opýtať, aký máte názor na kúpu zrkadlovky ktorá je kompletne v EN.
Anglický jazyk ako tak ovládam, no vo fotení som začiatočník. Myslíte, že to CZ menu by mohlo byť dosť veľkou výhodou pri zoznamovaní sa z fotoaparátom ? alebo je možné nejako to CZ menu tam nahrať ?
Ďakujem za konštrukčné rady

blahoslav J B Art
2013-01-31 00:21:47+01
ak je cena o tolko vyhodnejsia ako s CZ, ze sa ti to oplati, tak chod do toho
inak tie technicke vyrazy nie je nic zlozite
mozno by ti pomohlo, keby si si precital anglicky manual k nemu

will
2013-01-31 08:42:47+01
Menu fotoaparatu je dostatocne jednoduche takze s tym si nemusis lamat hlavu. Manual v inom jazyku si vies stiahnut a ked si budes citat clanky / knizky tak v drvivej vacsine mas aj anglicke nazvy takze sa nemusis bat, ze zrazu nebudes vediet o com je rec. Plus ta to snad aspon nastartuje a budes si vediet precitat aj clanok kompletne v eng.

mirosz
2013-01-31 08:52:00+01
príspevok od: navaras
Zdravím Vás,

Chcel by som sa sa Vás opýtať, aký máte názor na kúpu zrkadlovky ktorá je kompletne v EN.
Anglický jazyk ako tak ovládam, no vo fotení som začiatočník. Myslíte, že to CZ menu by mohlo byť dosť veľkou výhodou pri zoznamovaní sa z fotoaparátom ? alebo je možné nejako to CZ menu tam nahrať ?
Zalezi na pouzivani. D90ka ma komplet menu v anglictine ale na 90% do menu ani nejdem a vsetko ovladam tocitkami a tlacitkami a ich kombinaciou

rk.
2013-01-31 08:55:23+01
príspevok od: navaras
Zdravím Vás,