caute, uz dlhsie sa zaoberam kupou noveho objektivku k mojmu Nikonu D5000, ktory ma iba zakladny setovy objektiv Nikkor 18-55mm, 1:3.5-5.6G, ale po precitani tohto clanku http://www.kubajsz.com/duel-dslr-vs-pen/ vazne uvazujem, ze vymenim cely fotak za kompakt s vymennym objektivom. Co myslite, nebude to krok spat? Nie som extra velky fotograf, casto chodim na hory /hrebenovky a prechody/ a niekedy mi vaha a rozmery D5000 vadia a ak maju sucastne kompakty s vymennym objektivom podobny "vykon" ako digi zdrkadlovky, tak by to nemusela byt zla volba. Dakujem za akykolvek nazor.
no, neviem, ja by som práve kvôli ergonómii nešiel do mirrorlessu, a ešte k tomu keď chceš meniť, vyjde ťa do dosť nevýhodne - d5000 sa predáva v bazároch bežne medzi 200-250€ čo je podľa mňa dosť pod cenu...
Podla toho clanku prakticky zrkadlovka od NIKONU je horsia nez Olympus E-PM1...Ked zoberieme do uvahy ze NIKON robi mozno aj lepsie zrkadlovky nez olympus tak vypliva ze OLYMPUS robi LEPŠÍ kompakt nez svoje ZRKADLOVKY...
Možno by mohli predavat len svoje super špičkové kompakty a nie drahe zrkadlá....