Zdravím, potreboval by som radu ohladom prechodu z canonu 500D. Zatial je síce postačujúci ale už cítim že ma pomali začína obmedzovať ale hlavne je už na tom technicky zle. Rozmýšlam preto o niakom upgrade. Optiku mám už nakúpenú celkom kvalitnú takže nechcem prechádzať na inú značku. Mám canon 24-105 f4 L a 50 f 1.4 a manuálnu 80 f 1.8 takže objektý nový tak isto momentálne nezháňam. Fotievam hlavne portréty, fashion a podobne hlavne v atelier, nič profesionálne všetko len pre vlastnú radosť Takže moja otázka znie, na aký model by ste mi odporučily prechod? cenový strop nakoľko domáci atelier mi bere dosť z rozpočtu tak okolo tých 500 eur nakoľko stále študujem tak radčej menej ako viac . Zatial som uvažoval o 50D poprípade ff 5D len tam mám strach že je to velmi starý model. Ktorú z týchto ciest by ste mi odporučily poprípade niaky iný model? nad 60D som uvažoval tiež len tam ma trochu odrádza plastové telo kedže by som už chcel niečo kvalitnejšie čo využijem aj vonku nie len vnútri. Ďakujem za každú zmysluplnú odpoveď. P.S. prosim neriešte gramatiku
Osobne by som siel do 5D, stale vyborny stroj mimoto neviem, fotis portrety a potrebujes magneziove utesnene telo? to chces fotit v horach a v dazdi? 60D ma lepsi senzor, 50D zase AF tune a lepsie spracovanie, ide o to co chces ty.
no fotim aj dost casto vonku tak 30 percent a casto pri vode a piesku takze tam to ocenim ale neni magneziove telo nezbytne. Skor mi chyba stavovi displey a ergonomia aj ked z battery gripom je 500 celkom v pohode, obrazova kvalita je fajn celkom ale rad by som uz nieco kvalitatyvne lepsie ked idem kupovat nove. AF mi na 500 asi najviac vadi kedze je prakticky nemozne automaticke ostrenie inak ako na stredovy bod. Rozsah iso je fajn ale nebranim sa navyseniu