Zdravím chcel by som od vás pomôcť V poslednej dobe ma veľmi začalo baviť fotenie Chcel by som si kúpiť nejakú zrkadlovku vrámci rozpočtu Rozmýšľam nad Sony alpha a58 a Nikon D3200 Fotoaparát budem využívať na fotenie prírody , rodiny a syna na futbale . Som začiatočník tak prosím berte to na vedomie Za pomoc fakt ďakujem ))
Ak sa foteniu budes skutocne venovat, tak osobne Ti odporucam Nikon a to len preto, ze je viac rozsireny a tak sa skor dostanes k dalsiemu prislusenstvu svojej fotovybavy. Kvalita fotografickeho vysledku je vsak uz len na Tebe, bez ohladu na znacku.
Dakujem ti veľmi pekne a prosim ťa či by si mi odporučil kupiť k fotoaparátu ? myslim nejaké objektívy , karty atď . A ešte prosim ťa aký model by bol na začitako dobrý ? Za odpoveď vopred ďakujem
Dakujem ti veľmi pekne a prosim ťa či by si mi odporučil kupiť k fotoaparátu ? myslim nejaké objektívy , karty atď . A ešte prosim ťa aký model by bol na začitako dobrý ? Za odpoveď vopred ďakujem
Ešte by som pouvažoval o Nikone D5100 v danej cenovej hladine ... myslím, že je to lepšia voľba, ako D3200. Radiť pri sklách je tažšie. Ide o to, kam ťa peňaženka pustí
Osobne pouzivam karty od Sandisku, ale to je vec vkusu a co sa tyka objektivu, tak tam Ti na dlhy cas dobre posluzi 18 - 105tka od Nikonu, kym fotenim sam prides na to, ake poziadavky na objektivy mas.
Neznamená pri výbere fotoaparátu že čím viac mpx tým lepšie nie ? prepáčte tieto otázky sa vám zdajú asi čudné ale som fakt začiatočník tak to prosim berte z nadhľadom
Neznamená pri výbere fotoaparátu že čím viac mpx tým lepšie nie ? prepáčte tieto otázky sa vám zdajú asi čudné ale som fakt začiatočník tak to prosim berte z nadhľadom
mpx je len veľkosť fotky takže teda teraz sa to už používa ako reklamný ťach nemysli si že čím viac mpx tím lepšia fotka
No práve to môže byť naopak, čím viac Mpx tým potrebuješ kvalitnejší objektív, ver že by ti stačilo telo kludne ktoré má 12-16Mpx