Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Pomoc s vyberom mirrorless

kristina_27
2015-06-12 09:15:37+02
Dobry den,

Chcela by som Vas poprosit o radu s vyberom CSC fotoaparatu.
Rozhodla som sa ako fotograf-zaciatocnik si kupit mirrorless s cenou do cca 350 Eur. Fotak budem vyuzivat najma na cestovatelsku a "street" fotografiu a tiez na bezne fotenie rodiny, prirody atd.
Asi najdolezitejsim kriteriom pri vybere fotaku bola "value for money" a kvalita vystupu. Rovnako som chcela fotak, ktory bude dostatocne jednoduchy aby ho mohol pouzivat zaciatocnik, ale zaroven sa na nom bude dat progresivne ucit ako robit lepsie snimky.

Po precitani nespocetne mnohych recenzii a diskusii (aj tu na stranke) som zuzila vyber na dvoch kandidatov: Samsung NX3000 a Olympus E-PL5. Samsung stoji 280 aj s verziou Adobe Lightroom k tomu, Olympus stoji 380, ale cena zahrna 2 objektivy.

Chcela by som sa spytat, ktory z nich by ste mi skor odporucili, resp. ci nemate s niektorym z nich skusenosti. Za kazdu radu alebo nazor vopred dakujem!!
Kristina
 
z80
2015-06-12 09:51:06+02
príspevok od: kristina_27
Dobry den,

Chcela by som Vas poprosit o radu s vyberom CSC fotoaparatu.
Rozhodla som sa ako fotograf-zaciatocnik si kupit mirrorless s cenou do cca 350 Eur. Fotak budem vyuzivat najma na cestovatelsku a "street" fotografiu a tiez na bezne fotenie rodiny, prirody atd.
Asi najdolezitejsim kriteriom pri vybere fotaku bola "value for money" a kvalita vystupu. Rovnako som chcela fotak, ktory bude dostatocne jednoduchy aby ho mohol pouzivat zaciatocnik, ale zaroven sa na nom bude dat progresivne ucit ako robit lepsie snimky.

Po precitani nespocetne mnohych recenzii a diskusii (aj tu na stranke) som zuzila vyber na dvoch kandidatov: Samsung NX3000 a Olympus E-PL5. Samsung stoji 280 aj s verziou Adobe Lightroom k tomu, Olympus stoji 380, ale cena zahrna 2 objektivy.