Dobrý deň, som nováčik vo fotografovaní a chcel by som sa mu venovať dlhšie no na to potrebujem nejakú zrkadlovku, mohol by som do toho investovať cca 500 eur.Chcel by som niečo od Canonu alebo Nikonu nejaký Kit s objektívom. Za rady ďakujem.
proste ... do vyhladavacieho okienka napisat text 'zrkadlovka do' ... dat Enter a vypluje to mnozstvo podobnych tem, saci vsetky precitat ... je to podobne ako lave Kolumbovo vajce a prave Kolumbovo vajce
proste ... do vyhladavacieho okienka napisat text 'zrkadlovka do' ... dat Enter a vypluje to mnozstvo podobnych tem, saci vsetky precitat ... je to podobne ako lave Kolumbovo vajce a prave Kolumbovo vajce
:offtopic: :troll: proste ephoto adminovia a vlastnici nevedia ani po roku dorobit do fora poriadne zadavanie html linkov, a co je hanba, tak si nevedia ani dorobit linkovanie na svoju domovsku stranku....
Dobrý deň, som nováčik vo fotografovaní a chcel by som sa mu venovať dlhšie no na to potrebujem nejakú zrkadlovku, mohol by som do toho investovať cca 500 eur.Chcel by som niečo od Canonu alebo Nikonu nejaký Kit s objektívom. Za rady ďakujem.
Nikon d7000 + 18-105mm by si mohol najst za tu cenu 500-550 eur. Stavovy display, 2 karty, ergonomia ovladania je myslim super hlavne pre zaciatocnika.
Kámo si nováčik a chceš zrkadlo??? ako fajn no načo?? Ďalšieho machra zo zrkadlom no dokopy nič nevediacom je trocha zbytočné!! Ja som tiež začinal a mal som vetšie prostriedky no nehrnul som sa do toho radšej som si kupil niečo lepšieho z radu kompaktov.... to mi v pohode na moje začiatky stačilo a vlastne aj teraz postačuje no musím si svoje hranice strážiť kedže nie všetko môžem čo by som chcel.. ZATIAĽ
takže moja rada kup si canon z rady G... ALEBO nieco od powershot tiež niesu zle
Zrkadlovka za 500 eur
som nováčik vo fotografovaní a chcel by som sa mu venovať dlhšie no na to potrebujem nejakú zrkadlovku, mohol by som do toho investovať cca 500 eur.Chcel by som niečo od Canonu alebo Nikonu nejaký Kit s objektívom.
Za rady ďakujem.