Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Začiatočník

ejzy
2018-02-19 19:20:27+01
Ahoj všetci,

Som úplný amatér, premýšľam nad kúpou zrkadlovky. Fotím prevažne prírodu, možno portréty, neplánujem fotiť nič veľké, všetko len pre osobné účely, teda ako hobby. Chcem mať po ruke niečo lepšie ako mobil s hd rozlíšením a ideálne aj s kamerou. Môj favorit je D3400, podľa toho, čo som sa dočítal, je pre začiatočníkov fajn, tiež cenovo asi strop pre mňa.
Absolútne sa ale strácam, čo sa týka objektívu, chcel by som niečo základné, od čoho sa môžem odraziť, vlastne mám problém o tom nájsť poriadny článok. Nejaké výhrady? Vedeli by ste mi akokoľvek poradiť?

Ďakujem.
 
pittoo
2018-02-19 19:39:07+01
Ďalší dnes založený užívateľ
 
fatality
2018-02-19 21:17:33+01
príspevok od: pittoo
Ďalší dnes založený užívateľ
no a?
niekto potrebuje poradit,najde ephoto,zisti ze bez uctu sa tu nespyta,zalozi
ucet a pyta sa.. ..
ps.tym nechcem povedat ze sa tu obcas nenajdu nejake vesele provokacne kopy..☺..
 
ejzy
2018-02-19 21:47:34+01
príspevok od: pittoo
Ďalší dnes založený užívateľ
No hej, ked tam pisem, ze som zaciatocnik, tak asi nemam rok ucet na ephoto

Neviem, ako to tu u vas chodi, ak je to problem, tak sa ospravedlnujem.
 
M41
2018-02-20 00:03:54+01
príspevok od: ejzy
No hej, ked tam pisem, ze som zaciatocnik, tak asi nemam rok ucet na ephoto

Neviem, ako to tu u vas chodi, ak je to problem, tak sa ospravedlnujem.
To asi že táto téma sa tu omiela pocitovo tak 2 krát do týždňa. Prejdi si fórum, tam by si mal nájsť odpovede.
Téma: vyberáme fotoaparát
Prajem veľa zdaru.
 
mongi
2018-02-20 15:29:10+01