Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Canon 7D alebo 7D Mark II

Istnk
Istnk 2018-11-06 21:19:05+01
Som amatérsky fotograf, fotím rok na Canon 1300D a chcel by som prejsť na vyššiu triedu hlavne kvôli autofokusu a rýchlosti sekvenčného snímania. Mojím zameraním je zver a šport. Dilemou pre mňa je cena. Oplatí sa priplatiť si za Mark II alebo stačí originálna 7D-čka? Do full-frame zatiaľ nechcem investovať. Ďakujem za rady
 
karolsch
2018-11-07 15:45:39+01
nejaky extra odbornik nie som, ale predpokladam, ze tu ide o to, mat co nalepsi celkovy vykon za co najlepsiu cenu...

takze na porovnanie:

80D + sigma 70-200 2.8 stabilizovana = cca 2180 eur
https://www.faxcopy.sk/foto-video/fotoaparaty/canon-eos-80d-telo-100-cashback-+-kavovar-zadarmo-pri-kupe-s-objektivom-az-1000-spat

https://www.faxcopy.sk/foto-video/objektivy/sigma-70-200-28-ex-dg-os-hsm-canon-zaruka-4-roky

7D mkII so "setakom" 18-138 = cca 2100 eur
https://www.faxcopy.sk/foto-video/fotoaparaty/canon-eos-7d-mark-ii--ef-s-18-135mm-f-35-56-is-stm--35-spat

Teda cena oboch setov porovnatelna. Ja osobne si myslim, ze 80D s tou sigmou 70-200 ti da lepsie vysledky na sport a zver ako 7D mkII s akymkolek sklom ktore sa zmesti do porovnatelnej celkovej ceny.
 
Johnnny
2018-11-07 19:27:02+01
príspevok od: acton
vobec som nepisal o tom co ty pises.
Mozes mat objektiv rychly ako chces, ak fotak nestiha tie data vyhodnotit, jednoducho to bude pomale. Rozdiely v telach su znacne aj pri ne Lkovych objektivoch.
 
acton
2018-11-07 20:55:49+01
príspevok od: Johnnny
Mozes mat objektiv rychly ako chces, ak fotak nestiha tie data vyhodnotit, jednoducho to bude pomale. Rozdiely v telach su znacne aj pri ne Lkovych objektivoch.
Ved uz konecne nesrandujte, nepisal som aby ten Lkovy objektiv nasadil na ten stary fotoaparat ale ten 5D m3 je neporovnatelne lepsi ako 80D alebo 7D a je lacnejsi. Nepisal som to tak len tak medzi recou? Ta 80d alebo 7d je hadr v porovnani s 5d m3.
 
shagy2301
2018-11-07 23:28:22+01
príspevok od: acton