Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Canon 250D vs EOS RP

juryno
2020-02-10 06:03:14+01
Ahojte

Som amatersky fotograf, ale zalezi mi na kvalite snimku. Nedavno som kupil Canon 250D, neplanujem ho predat. No ale chcel by som plnoformatovu bezzrkadlovku Canon EOS RP. Kedze som si za posledne mesiace kupil 1"kompakt,P900 a 250D nechcem.uz viac investovat do fotakov a hlavne objektivou. No chcem full frame..takze otazka. Ak budem pouzivat na EOS RP objektivy ef-s z 250D: 18-135 f3,5 + 24mm f2,4 + 35mm macro a dokupim si ef 50mm f1,8 tak na tom EOS RP bude kvalita fotiek vyssia a vseobecne stoji to za kupu noveho EOS-RP?
 
Johnnny
2020-02-10 06:43:32+01
Nie, pokial na tom chces pouzivat APS-C skla, je Ti FF k nicomu. Ta 50tkabude v pohode.

Otazne je preco chces FF.
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2020-02-10 06:54:50+01
Canone EOS RP ma mimochodom o dost horsi dynamicky rozsah, ako EOS 250D. Takze napr. pre krajinarsku fotkua vsetky zanre fotene na nizsom ISO je lepsi EOS 250D. EOS RP je ale lepsi pri vysokych citlivostiach. Je tu samozrejme mensia hlbka ostrosti, vyuzitelna napr. pri portretoch. Bez FF objektivov, ale prechod na RP straca akykolvek zmysel.
 
juryno
2020-02-10 09:50:43+01
príspevok od: Johnnny
Nie, pokial na tom chces pouzivat APS-C skla, je Ti FF k nicomu. Ta 50tkabude v pohode.

Otazne je preco chces FF.
Chcem FF kvoli vacsej kvalite fotiek, ako som amater tak sa pytam.

Tak casom by som si kupil urcite FF objektiv. ale teraz nechcem byt saleny a mamonarsky a furt kupovat len foto techniku..

Ide mi hlavne o krajinu a makro. Kupil by som len daky zoom napr.
Canon 24-105mm f/3,5-5,6 IS STM ci zhruba v tejto cene daco zoom na FF. Plus tu 50mm 1,8 plus nejake pevne FF sklo do 300 eur casom. Takze neviem ci sa oplati investovat alebo staci 250D
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2020-02-10 10:17:43+01
príspevok od: juryno
Chcem FF kvoli vacsej kvalite fotiek, ako som amater tak sa pytam.