Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Výber nového zariadenia.

Ján Žilla
2021-03-09 11:29:39+01
Ahojte. Potreboval by som radu od skúsenejších fotografov.

Mám doma Canon 70D + Sigma 17-50. Fotím prevažne krajinu, budovy a pod ( viac v mojej galérii pre inšpiráciu)
Rozmýšľam ale o zmene a chcel by som prejsť na SONY. Vždy má lákalo vyskúšať tieto zariadenie.
Pokukoval som tak po nich a zaujal ma Sony Sony A7 II. Myslíte si že je to zmena k lepšiemu? Alebo ak máte nejakú lepšiu alternatívu v podonej cenovej kategórii, rád si nechám poradiť.
Chcem nový, bazárom moc neverím.

Ďakujem za každú radu,
 
fatality
2021-03-09 12:37:00+01
príspevok od: Ján Žilla
Ahojte. Potreboval by som radu od skúsenejších fotografov.

Mám doma Canon 70D + Sigma 17-50. Fotím prevažne krajinu, budovy a pod ( viac v mojej galérii pre inšpiráciu)
Rozmýšľam ale o zmene a chcel by som prejsť na SONY. Vždy má lákalo vyskúšať tieto zariadenie.
Pokukoval som tak po nich a zaujal ma Sony Sony A7 II. Myslíte si že je to zmena k lepšiemu? Alebo ak máte nejakú lepšiu alternatívu v podonej cenovej kategórii, rád si nechám poradiť.
Chcem nový, bazárom moc neverím.

Ďakujem za každú radu,
urcite by si si v mnohych aspektoch polepsil(vystup,je to ff,aj ked nie najlepsi,len musi byt nakrmeny dobrym sklom)..
ale aj pohorsil..ergonomiou..ak mas vacsie ruky a zvykol si si na kvalitny uchop canon dslr..
 
fatality
2021-03-09 14:15:55+01
príspevok od: Ján Žilla
Ahojte. Potreboval by som radu od skúsenejších fotografov.

Mám doma Canon 70D + Sigma 17-50. Fotím prevažne krajinu, budovy a pod ( viac v mojej galérii pre inšpiráciu)
Rozmýšľam ale o zmene a chcel by som prejsť na SONY. Vždy má lákalo vyskúšať tieto zariadenie.
Pokukoval som tak po nich a zaujal ma Sony Sony A7 II. Myslíte si že je to zmena k lepšiemu? Alebo ak máte nejakú lepšiu alternatívu v podonej cenovej kategórii, rád si nechám poradiť.
Chcem nový, bazárom moc neverím.

Ďakujem za každú radu,
+samozrejme A7II je stabilizovana..