Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

(bez)zrkadlo do 300-400eur?

nika147
nika147 2021-09-07 17:17:02+02
Zdravím, rada by som si prišla pre radu. Rada by som si rozšírila fotografické obzory aby som mohla fotiť to, čo telefón nezvládne. Chcela by som nejaký menší bazárový kúsok (oslovil ma canon 100D), ak by vedel robiť 60fps fullHD videá tak by to bol skvelý bonus, ale podmienka to nie je. Čo sa týka objektívov tak rozhodne chcem 50mm f1.8. Bola by som rada ak by sa do tej ceny zmestil aj nejaký "menší" zoom (55-200? 70-300). V mojej galérii je vidno čo ma baví fotiť najviac, čím viac bokeh tým viac adidas, príležitostne nejaký ten pohyb. Neplánujem sa foteniu venovať na profi úrovni a taktiež so sebou neplánujem na vylety ťahať 3kg foto vybavenia. Na značke mi nezáleží, skôr aby k telu bola dobrá dostupnosť objektívov.
 
fatality
2021-09-08 22:30:40+02
príspevok od: nika147
200D na ošahanie nemali, mali tam 2000D, D5600 a nejaké full-frame. Popravde, menšie telo ako sú 2000D a D5600 by bolo len výhodou.

Nad Canon 200D som tiež chvíľu uvažovala. S 50mm by bazárový nebol úplne mimo budget. Vyplatilo by sa novšie telo a 1 objektív alebo radšej staršie telo a k nemu 2 objektívy?
ja osobne by som uz do 100d nesiel prave koli tomu prehistorickemu snimacu a absencii
vyklopneho displeja..
200d je podstatne modernejsi a lepsi fotak..akurat ta 50/1.8 od canonu nic moc..
 
seifi
2021-09-09 08:40:32+02
príspevok od: fatality
neviem..tieto auto prirovnania nie su moc vhodne..a ked uz..tak
nieje jedno,ci predbiehas s Fabiou 1.2 HovnoToPojde alebo Golfom 1.6..
+ja by som ludi nepodcenoval..a pise si stredne pokrocila,tak snad o foteni
nieco vie..
tieto hlasky o tom,ako technika nieje dolezita,maju najcastejsie dva typy ludi..
ti, co na nu nemaju alebo paradoxne, ti co ju maju brut a potom jasne, ze uz na
nej nezalezi