Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Canon r7 vs Nikon z5 vs OM5

ivaness1
2024-03-11 07:02:31+01
Ahojte rozmýšľam nad kúpou nového fotoaparátu a neviem co by bolo najlepšie nakolko teraz fotim na Lumix gx9 a som celkom len taky fotograf co priroda ukaze hlavne krajinky a kvázi dokumentárna fotografia ....ide mi vela aj o rozmery a skladnost techniky nakolko ju vlacim aj v batohu pocas dlhých trekov alebo na bike alebo lezenie ...preto zvažujem tieto možnosti tri ...nikon z5 canon r7 alebo om system om 5 ....ale ako vás poznám asi dostanem dosť veľkú biedu od vás 😀😀😀
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2024-03-11 08:11:30+01
Najlepšiu kvalitu dostanes z Nikonu Z5. Osobne by som ho bral s vydareným objektívom 24-200, jediná konkurencia k Olympusu 12-100/4 Pro. Táto zostava ani nie je oveľa väčšia od MFT zostavy.
Osobne my APS-C Canony nejako nesadli a nemaju v ponuke tak dobry travelzoom.
OM-5 je najvybavenejsi fotak. Uzil som si s nim na Liptove, kdes som vyuzil spickovu stabilizaciu a Live ND filter pri foteni potokov.
 
MagickVamp
2024-03-11 09:38:37+01
príspevok od: ivaness1
Ahojte rozmýšľam nad kúpou nového fotoaparátu a neviem co by bolo najlepšie nakolko teraz fotim na Lumix gx9 a som celkom len taky fotograf co priroda ukaze hlavne krajinky a kvázi dokumentárna fotografia ....ide mi vela aj o rozmery a skladnost techniky nakolko ju vlacim aj v batohu pocas dlhých trekov alebo na bike alebo lezenie ...preto zvažujem tieto možnosti tri ...nikon z5 canon r7 alebo om system om 5 ....ale ako vás poznám asi dostanem dosť veľkú biedu od vás 😀😀😀
Ber to tak, ze ked kupis APSC, tak zas nemusis tolko clonit, lebo clona je nasobena 1,6. A ked to chces na krajinky tak aj tak pojdes vacsinou na vyssiu clonu. Objektivy na vysokej clone vacsinou vykazuju horsie hodnoty ako na "strednych" clonach. Inak povedane ked budes clonit na objektive na F11 tak budes mat horsiu kvalitu ako na clone F8.