Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Sony NEX-5 alebo digitálna zrkadlovka?

lalano
2010-12-26 10:46:09+01
Dobrý deň, chcela by som si kúpiť nový fotoaparát..ale neviem sa rozhodnúť medzi Sony NEX-5 alebo nejakou digitálnou zrkadlovkou zhruba v tej cenovej relácii ako spomínaný Sony..
nevyznám sa vo fotoaparátoch veľmi, čo sa týka fotografovania som iba amatér, ale fotenie ma veľmi baví..
bola by som vďačná, keby ste mi poradili čo sa týka výberu..vopred ďakujem
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2010-12-26 10:58:28+01
Sony NEX-5 fotografuje rovnako kvalitne ako zrkadlovka strednej triedy. Obrazova kvalita je teda porovnatelna. A to je tak vsetko, co maju spolocne.
Ergonomicky sa jedna o vyspely kompakt a aj sa tak s nim foti. Paleta objektivov je znacne obmedzena (3), slusnejsi systemovy blesk neexistuje. Napriek tomu je to fotak, co by som kludne bral, ale ako doplnok k zrkadlovke.
S tym, co dokaze by som si nelamal hlavu jedine v pripade, ze by sa pouzival ako cestovatelsky alebo rodinny fotak, kto ma ale ambicie stat sa kreativnym fotografom rozlicnych zanrov, mal by si kupit zrkadlovku.
 
lalano
2010-12-26 11:07:47+01
príspevok od: Karol Srnec
Sony NEX-5 fotografuje rovnako kvalitne ako zrkadlovka strednej triedy. Obrazova kvalita je teda porovnatelna. A to je tak vsetko, co maju spolocne.
Ergonomicky sa jedna o vyspely kompakt a aj sa tak s nim foti. Paleta objektivov je znacne obmedzena (3), slusnejsi systemovy blesk neexistuje. Napriek tomu je to fotak, co by som kludne bral, ale ako doplnok k zrkadlovke.
S tym, co dokaze by som si nelamal hlavu jedine v pripade, ze by sa pouzival ako cestovatelsky alebo rodinny fotak, kto ma ale ambicie stat sa kreativnym fotografom rozlicnych zanrov, mal by si kupit zrkadlovku.
a čo sa týka tých zrkadloviek, na aké parametre si mám dávať pozor? resp. čo sa týka ceny, za akú cenu by som vedela kúpiť takú zrkadlovku strednej triedy? lebo čo som pozerala na nete, tie najlacnejšie zrkadlovky čo som našla stáli okolo 350 €..