Chcela by som si do konca roku kupit zrkadlovku (zatial sa setri) a kedze som zaciatocnik a technike sa zatial snazim len orientovat tak by som chcela poradit
Precitala som si uz dost recenzi a aj vselijake fora o fotakoch, no neviem si vybrat ktory z tychto dvoch je pre mna ako zaciatocnika lepsi a kedze uz ma stvu fotky ktore su zasumene uz len preto ze trosku zazoomujem tak ..... Viem ze objektivy od Canonu vychadzaju o nieco lacnejsie co ma pri tomto viac priklana ku Canonu ale na druhej strane Nikon D3100 je novinka a teda aj novsi typ ...... a tiez by som sa chcela spytat ci pri Nikone budem potrebovat objektivy aj s motorcekom ...... mam dost siroku skalu fotenia, nezameriavam sa len na 1-2 (krajiny, macro, zvierata, priroda, deti)
ešte sa chcem spýtať ktorý z tychto dvoch ma lahsie ovladanie pre začiatočnika? Pravdepodobne budem zo začiatku fungovat z navodom kym sa do toho nedostanem a viem že Nikon ma Guide, ale pytam sa tak celkovo
Ahojte takže som tu po dlhšej dobe Vyzera ze do polovice roka bude konecne zrkadlovka kedze minuly rok mi to bohuzial nevyslo Nakoniec som sa rozhodla pre NIKON D3100 + 18-105 AF-S DX VR ale v predajni kde to budem kupovat prisiel aj CANON EOS 1100D 18-55 + 75-300 Mam zameranie hlavne na macro co s tymyto nenafotim, ale okrem toho este krajinky, prirodu, zvierata, deti, architekturu, tak sa chcem spytat ten CANON by bol asi lepsia volba ze? Aj cenovo sa to oplati si myslim viac, len neviem ci aj obkektivy su dobre a primerane cene hlavne u CANONU, kedze tam je len par € rozdiel
Dostupnosť na otázku... Ktovie kedy budu zas dostupne (kvôli tým záplavám) ešte pred mesiacom som to pozeral a Nikon D3100 s 18-105 som už nikde nevidel dostupný. S 18-55 sa dali ešte kupiť. Neviem ako je to teraz
čo viem ja tak uz ani D5100 + 18-105, takze s Nikonom bude asi problem
A co tie objektivy ktory sa skor oplati pre mna?