Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Nikon D5000 pre začiatočníka?

majky555111
2011-05-04 09:15:18+02
ahojte..som nový užívatel tejto web stránky a som snou velmi spokojný. doteraz som vždy všetko okolo seba fotil ako sa dalo a čím sa dalo.. no teraz sa chcem s fotkami a kvalitou zlepšit ale na ot že som začiatočník neviem či si dobre vyberám nikon D5000. vyzerá celkom dobre aj čo sa týka parametrov a hlavne ten LCD display sa mi páči že sa dá otáčat a pri prenose sa otočí dovnútra a nemusí sa poškriabat.dakujem za vaše rady
 
wayne
2011-05-04 09:57:09+02
vyberas si dobre.
 
krepnek
2011-05-04 09:58:48+02
Kupoval som ho rok vzad. Ako prve by si mal vediet ze uz ma nastupcu - D5100. Zopar vylepseni, nic zasadne. Vzdy zalezi kolko chces do toho investovat a ake mas ambicie. Osobne som zistil, ze zopar features mi na 5000 chyba. Napr blesk nefunguje ako master, hladacik nema 100% pokrytie a je slabsie svetelny, niektori sa stazuju ze nepadne tak dobre do ruky, pretoze je stavany trochu mensi. Ja mam dost velke lapy, ale subtilnejsia konstrukcia mi vobec nevadi. Ficura vyklopneho displeja je celkom fajn, lahko sa mi vyuziva perspektiva zo spodu, ako protekciu proti poskrabaniu to ale nepozuivam, je to pre mna zdlhave stale to otacat. Suma sumarom som ale spokojny, este by som ti dal radu, aby si ho nekupoval so setovym objektivom a radsej si kupil rovno nieco kvalitnejsie. V danej cenovej kategorii by som ti odporucal Tamron 28-75 f/2.8
 
Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-04 10:06:17+02
príspevok od: krepnek