Fórum » Vyberáme fotoaparát

Mirrorless 4/3 pre 70% foto / 30% video

Maxxes
2011-05-30 15:59:34+02
Po nejakom čase, čítaní na webe a aj odpovediach v mojej predošlej téme
www.ephoto.sk/forum/7/7355/zrkadlovka-na-fotky-video-dietata-pre-zaciatocnika/
som sa rozhodol pre fotak z kategórie m4/3.

Som začiatočník, zrkadlovku nezvládnem a chcem jednoduchší prístroj (s možnosťou sa neskôr učiť novým možnostiam fotenia) Hlavne na pekné foto podobné zrkadlovkám a ako doplnok video s AF ako pri kamerách

Pomer odhadujem na 70% Foto / 30% Video.

Tu je môj predbežný výber, na nejaký prístroj som mohol zabudnúť:
http://www.dpreview.com/products/compare/side-by-side?products=panasonic_dmcgh1&products=panasonic_dmcgh2&products=panasonic_dmcg2&products=panasonic_dmcg10&products=sony_nex5&products=sony_nex3&products=oly_epl1&products=oly_epl2&products=panasonic_dmclx5&sortDir=ascending

Poradte, ktorý je podla Vašich skúseností NAJ po obrazovej kvalite a neskame pri videu.
Panasonic GH2 je velmi drahý, ale aj najlepší, ale tolko nedám
Možno by stačil aj kompakt Panasonic LX5, alebo niečo medzi ?

Karol Srnec
redakcia ephoto.sk 2011-05-30 16:04:55+02
1. Mirorles je na ovladanie rovnako narocny ako zrkadlovka. Nie je tam prakticky ziaden rozdiel. Tolko upozornenie.
2. A teraz dobra sprava, ci uz zrkadlovka alebo 4/3-ka, maju automatiku aj pre "blbych"
3. S videom si najlepsie poradia Panasonicy rady GH a Sony NEX.
4. Od inak vyborneho kompaktu LX-5 ani v najmensom neoscakavaj, ze fotky a video budu ako zo zrkadlovky. Je to len kvalitnejsi kompakt. Nic viac.

Maxxes
2011-05-30 17:01:49+02
Páči sa mi Panasonic GH1, nový alebo zánovný sa dá zo zahraničia zohnať za dobrú cenu.
Poradíš mi prosím objektív pre fotky ludi, detí, dovolenky a HD video ? DAKUJEM

Marcel Rebro
2011-05-30 17:06:11+02
príspevok od: Maxxes
Páči sa mi Panasonic GH1, nový alebo zánovný sa dá zo zahraničia zohnať za dobrú cenu.
Poradíš mi prosím objektív pre fotky ludi, detí, dovolenky a HD video ? DAKUJEM