Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Staršia zrkadlovka vs. novší ultrazoom/kompakt

RichardBolcho
RichardBolcho 2011-10-24 11:20:19+02
Čaute. Forúm som študoval, nejaké vhodné informácie mám, základy fotografovania tiež, či už so zrkadlovkou alebo kompaktom (Som študent strednej súkromnej umeleckej školy) a mám na Vás otázku, ktorú ste si už prečítali v názve témy, mám dilemu a málo peňazí.
Tak poraďte ísť do Canon 20D so seťákom, brašňou a nejakým príslušenstvom
alebo do canon G9 poprípade Nikon p90/L120.
Fotografujem so svojím starším rodinným kompaktom a fotím všetko, fotím aj úlohy do školy, kde ich ďalej spracovávam a upravujem v grafických softwaroch. Tak sa chcem spýtať na Váš názor, možno aj názor z vlastnej skúsenosti...
Pýtal som sa v škole, učiteľov fotografie, grafiky, multimédii, a sú rozporuplný, jedný sú za vyššie rozlíšenie, druhý zas za vymeniteľnosť skiel atď.
 
zelovoc
2011-10-25 10:04:48+02
príspevok od: istvic
naozaj si myslis ze 1000 d je lepsie?
myslim, ze tam bude lepsi senzor. 20d ma predsalen uz svoje roky. ja osobne by som si radsej nasetril na nieco poriadnejsie, ale ak to treba kupovat hned, tak radsej 1000d.
 
b0baz
2011-10-25 10:33:41+02
Ahoj Richard, 20D snáď nepotrebuje lepšiu reklamu. Istvic ti to napísal presne. Dobré svetlo a nápady prajem.
 
Marcel Rebro
2011-10-25 11:11:22+02
príspevok od: RichardBolcho
Čaute. Forúm som študoval, nejaké vhodné informácie mám, základy fotografovania tiež, či už so zrkadlovkou alebo kompaktom (Som študent strednej súkromnej umeleckej školy) a mám na Vás otázku, ktorú ste si už prečítali v názve témy, mám dilemu a málo peňazí.
Tak poraďte ísť do Canon 20D so seťákom, brašňou a nejakým príslušenstvom
alebo do canon G9 poprípade Nikon p90/L120.
Fotografujem so svojím starším rodinným kompaktom a fotím všetko, fotím aj úlohy do školy, kde ich ďalej spracovávam a upravujem v grafických softwaroch. Tak sa chcem spýtať na Váš názor, možno aj názor z vlastnej skúsenosti...