Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Kúpa prvej zrkadlovky

foggie
2011-12-03 10:40:22+01
Dobrý deň ,
idem si kúpiť novú zrkadlovku ... Chcela by som vás poprosiť o radu
Chcela by som fotiť prírodu a predmety v pohybe , portréty menej . Čakala by som od tej zrkadlovky ostré fotografie , rýchle zaostrovanie , ľahké používanie a snáď čo najmenšiu váhu . Vôbec sa v tom nevyznám , som úplný začiatočník vo fotení . Zatiaľ som fotila s rodinnou zrkadlovku Canon , ktoré je už ale celkom stará ... Takže by som sa chcela spýtať čo by ste mi odporúčili . Celkom sa mi pozdáva Canon EOS 550d a Canon 7d (ale myslím že je pre mňa 7d zbytočne drahý a zložitý) , cena - bolo by dobré do 1000 euro

Ďakujem za rady
 
Misoo79
2011-12-03 10:52:02+01
príspevok od: foggie
Dobrý deň ,
idem si kúpiť novú zrkadlovku ... Chcela by som vás poprosiť o radu
Chcela by som fotiť prírodu a predmety v pohybe , portréty menej . Čakala by som od tej zrkadlovky ostré fotografie , rýchle zaostrovanie , ľahké používanie a snáď čo najmenšiu váhu . Vôbec sa v tom nevyznám , som úplný začiatočník vo fotení . Zatiaľ som fotila s rodinnou zrkadlovku Canon , ktoré je už ale celkom stará ... Takže by som sa chcela spýtať čo by ste mi odporúčili . Celkom sa mi pozdáva Canon EOS 550d a Canon 7d (ale myslím že je pre mňa 7d zbytočne drahý a zložitý) , cena - bolo by dobré do 1000 euro

Ďakujem za rady
Rýchle ostrenie, ostré fotografie, dobrá ergonómia....Ver, či nie, ale toto chce každý fotograf a nie jeden za to dáva tisíce €ur. Radiť ti nikon asi nemá zmysel, keďže ste canonisti. Nad 550D by som už asi nerozmýšľal, skôr 600D. Na otázku 600D vs 7D si musíš odpovedať sama- chceš fotiť len príležitostne a všetko, čo príde, alebo sa chceš foteniu venovať vážnejšie? O rýchle ostrenie a ostré fotografie sa ti neskôr postará objektív.
 
Milstar
2011-12-03 11:06:48+01