Ahojte, Nevyznám sa veľmi v tom ale potrebujem poradiť. Idem si kúpiť dig. zrkadlovku mám vybrané tieto dva modely (Canon EOS 1100D + EF-S 18-55mm DC III a NIKON D3000 + 18-55 AF-S DX VR) Oba sú približne v rovnakej cene.( S cenovým stropom nemôžem viac ako 400Eur..) Chcem sa spýtať ktorý je lepší viacej sa oplatí .. poprípade niake praktické informácie majiteľov týchto DSLR... inak viem, že ten Nikon má niaky starší snímač CCD a chcem sa spýtať, či to niako ovplyvní kvalitu fotografií a ten šum či je veľmi výrazný oproti tomu canonu.
Vopred Vám ďakujem ( a ospravedlňujem sa ak sa tu náhodou podobná téma vyskytla a ak som dala niake laicke otázky ale som naozaj len začiatočník )
doporucujem novy Nikon D90 za cenu 636 eu....plus nejaky zakladny objektiv k nemu........vynikajuca kvalita fotografii a fotak ta prezije...........alebo set Nikon D90 plus 18-105 za 720 eu...........
ja som testoval na svojom fotaku Nikon 70-200 2.8 VR II........tak toto nema chybu.....asi do mesiaca by som ho mal mat aj ja........ pouzite kusy idu okolo 1500 eu.......ale zas ako sa vravi kvalita nieco stoji..... ....pravdepodobne ho kupujem s Nikonom D700 plus 24-70 2.8......kedze D800ka je stale vo hviezdach......
ja som testoval na svojom fotaku Nikon 70-200 2.8 VR II........tak toto nema chybu.....asi do mesiaca by som ho mal mat aj ja........ pouzite kusy idu okolo 1500 eu.......ale zas ako sa vravi kvalita nieco stoji..... ....pravdepodobne ho kupujem s Nikonom D700 plus 24-70 2.8......kedze D800ka je stale vo hviezdach......
to je super sklicko. len premna prikratke. ja uz cakam na nastupcu nikonu d300s snat sa aj dockam
už ju tam majú za drahšie (473,90€) ale ak stále chceš... http://talkive.sk/index.php?page=shop.product_details&flypage=shop.flypage&product_id=44625&option=com_virtuemart&Itemid=100