Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Ktory Olympus PEN?

catherine214
catherine214 2012-01-05 15:39:05+01
Zdravim vas, som tu nova a potrebujem surne poradit pri vybere noveho fotoaparatu,
uvazujem nad kupou olympusu e-pm1 alebo e-pl3a neviem sa rozhodnut, som ochotna ivestovat 500 eur, nie som ziadny fotograf, som amater a ani nemam ambicie byt profik, ale potrebujem kvalitne a dobre fotky, fotim najma svoje deti a je to velkyyy problem, vie to kazdy kto deti ma, ze neposedia nepockaju, preto potrebujem nieco, co dobre a rychlo ostri, pen mi odporucil znamy, ze robi dobre fotky, len ja stale vaham, lebo ja potrebujem len robit cvak nemam cas nic nastavovat, skratka vyberiem fotak a fotim. Prosim o rady, nakolko uz chcem mat fotak co najskor doma, stary vobec uz nevyhovuje, vsetk fotky su rozmazane, maly lozi je problem ho udrzat v klude. dakujem
 
tomis.ales
2012-01-07 01:11:22+01
príspevok od: Fatty
no, a ešte lepší fotograf dokáže vyťažiť maximum zo svetla prirodzeného...
ak je to ko..tina tak nech je, je mi to fuk
mne sa to proste nepáči...nech sú blesky sebelepšie nasmerované a skombinované, proste ma to ruší a vyzerá to vždy umelo...max. tak foto na pas a miesto činu

nech zhynú všetky blesky a výbojky na veky vekov
a so Sovietskym Zvazom na vecne casy!
Ale je teda pravda, ze dobry fotograf dokaze z prirodzeneho svetla vytlacit vela. Ale je to predsa len obmedzenie. Ale je to zase rychlejsie
Tieto dva tabory ludi sa budu naveky hadat
Uzavrime to takto. Na jednej konferencii sa pytal jeden amatersky fotograf jednoho velmi znameho fotografa.
"Je pravda, ze najlepsie svetlo je iba to volne dostupne a prirodzene?"
odpoved bola:
"Samozrejme ze ano. ", A dodal: "Hociake volne dostupne a prirodzene, co si vytvorite "
No, tak nejak to bolo
 
catherine214
2012-01-07 13:41:25+01
príspevok od: jake
kludne EPL3, ... novy a velmikvalitny fotacik, kde uz je aj zakladny zoom velmi dobry. Nic nepokazis, tiez som teraz vyberal maly a dobry mirorless a toto je naozaj fajn.