Hore
Fórum » Vyberáme fotoaparát
 

Zrkadlovka pre produktovú fotografiu (amatér)

Dominikus
2012-01-16 23:05:29+01
Zdravím vo spolok,

ako z predmetu vyplýva potrebujem poradiť akú zrkadlovku kúpiť na produktové fotografie (pre amatéra).

Rozpočet je do 600 €. Čo sa týka produktov bude sa jednať hlavne o notebooky, tlačiarne a pod..

Som úplný začiatočník, ktorý sa chce učiť, tak to prosím berte na vedomie. Nie som profesionál, takže nechcem fotiť profesionálne fotky.

Kľudne prihoďte aj články a iné dobre čítanie o produktovej fotografii.

Za každú radu ďakujem.
 
Gino
2012-01-17 00:01:50+01
Canon EOS 1100D telo + objektív Canon EF-S 18 55 IS II
do 460€ sa to zmestí, no musíš pripočítať minimálne 200€ za
základné vybavenie ako fotostôl, osvetlenie, statív...

shop.ephoto.sk/canon-eos-1100d-ef-s-18-55-ii-is.html
http://www.mini-max.sk/category/default/20
 
bobo222
2012-01-17 08:52:19+01
Na to fakt netreba zrkadlovku. Stačí lepší kompakt so sánkami na blesk, dôležité sú svetlá, statív, stôl, prípadne fotostan a pod.
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2012-01-17 08:56:16+01
príspevok od: Dominikus
Zdravím vo spolok,

ako z predmetu vyplýva potrebujem poradiť akú zrkadlovku kúpiť na produktové fotografie (pre amatéra).

Rozpočet je do 600 €. Čo sa týka produktov bude sa jednať hlavne o notebooky, tlačiarne a pod..

Som úplný začiatočník, ktorý sa chce učiť, tak to prosím berte na vedomie. Nie som profesionál, takže nechcem fotiť profesionálne fotky.

Kľudne prihoďte aj články a iné dobre čítanie o produktovej fotografii.

Za každú radu ďakujem.
pokojne Canon 1100D a k tomu statív a dve tri trvalé svetlá - obyč žiarovky, nejaký difúzor a ide sa na to
 
mirosz
2012-01-17 10:27:44+01
príspevok od: Jozef Peniak
pokojne Canon 1100D a k tomu statív a dve tri trvalé svetlá - obyč žiarovky, nejaký difúzor a ide sa na to
Ak tym produktom nie je nieco ako bager...kamion...zaoceanska lod
 
Jozef Peniak
redakcia ephoto.sk 2012-01-17 10:40:56+01
príspevok od: mirosz