Zdravim, prosim Vas o pomoc pri vybere zrkadlovky. Momentalne vlastnim Sony A200 a chcem prejst na nieco lepsie. Chcel by som si kupit nejaku kvalitnejsiu zrkadlovku a kedze ma bavi aj tocit videa, mala by mat FullHD rozlisenie a snimat 60fps. Pri mojom vybere ale rozhoduje aj cena, kedze som len student. Rozmyslal som napr nad Canonom 550d(aj ked moc sa mi do Canonu nechce ist kedze mam vsetko na Sony) ale celkom zaujimavo vyzeraju aj tie nove zrkadlovky Sony, odradzaju ma od nich akurat recenzie ako idelne ako rodinny fotoaparat. Budem vdacny za kazde rady alebo vlastne skusenosti.
tak podla toho co chces fotit, a podla toho jak vazne sa tomu chces venovat ta 550 by mozno bolo dobrym riesenim a mozno aj 600D co je predchodca 550. urcite by som bral canon ked chces aj natacat ma lepsie video. ked uz nieco viac chces tak je to 60D akebo 7D co je uz ale v cenovej hranici okolo 1000 eur. maju rychlejsiu uzavierku ovela viac fukncii by som povedal ze sa radia uz do poloprefesionalych. canon. 550,600,60,7D na videu je na tom tak isto take iste rozlisenia 720p,1080p-60(respektive 50),25 a 24.
Tem o novych zrkadlovkach tu uz bolo neurekom, tak neviem ci ti to nezamknu - v kazdom pripade - v com sa ti javi terajsia zrkadlovka ako nekvalitna? A co ta odradza v recenziach aktualnych modelov sony? A vobec, preco s obmedzenym rozpoctom pozeras na najnovsie modely
Ze ma canon 60p je pekne, ale odporucam vyskusat ako sa s nim toci video a ako sa toci video napr. so Sony A57. Kym si to nevyskusas, nerozhoduj sa na 100%. S SLT SOny sa video snima najpohodlnejsie a kvalita vobec nie je zla. Je dost mozne, ze novy Canon EOS 650D sa pohodlnostou snimania priblizi Sony, ale to este nikto nevie. Zatial sa testuju len predprodukcne vzorky.
Pozeral som prednedavnom video kde porovnavali zaostrovanie pocas videa na Canon 550d a Sony a55. Sony a55 bolo jednoznacne lepsie ale chyba mi tam tych 60p. Neviete mi poradit ci je uz aj nejaka zrkadlovka sony co dokaze robit 60p?